usako
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lid sinds september 2019
augustus

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes
Meer over mij
Nog steeds klant van Ziggo omdat het verhuizen naar KPN bijna onmogelijk is

Activiteit van deze gebruiker

Re: Foutmelding ' -1 ' bij inloggen MijnZiggo Onopgelost

Wat is gebeurt met mijn account die al bestond voor 24 augustus 2023 dan? Ik heb hem zelf nooit verwijderd, en ik kon altijd inloggen met die, zelfs nu. Op 24 augustus heb ik geen bevestiging email on...

Re: Foutmelding ' -1 ' bij inloggen MijnZiggo Onopgelost

Ok. Ik begrijp dat er een account bestaat maar ik wee niet of deze mijn al bestaande account is of, die van 24 augustus is. Het maakt niet zoveel uit. De vraag is hoe ik mijn gegevens kan zien na het ...

Re: Foutmelding ' -1 ' bij inloggen MijnZiggo Onopgelost

Het gaat niet om het maken van een nieuwe account. Ik heb al een MijnZiggo account, die werkte prima voor het opzegging van Vodafoon abonnement. Ik kan inloggen, maar ik kan de inhoud van mijn gegeven...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: SmartWiFi modem
  • TV apparatuur: smart_tv
Activiteiten Feed