PeterVS
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Lid sinds oktober 2014
juli 2021

Community badges

Gekregen likes

Mijn Oplossingen

Re: CI+ camfout 11 Opgelost

Gebeld met Samsung, reset en ander diagnoses op de monitor (het is geen televisie blijkbaar) gedaan en tot de conclusie gekomen dat he...

Activiteit van deze gebruiker

Re: CI+ camfout 11 Opgelost

Gebeld met Samsung, reset en ander diagnoses op de monitor (het is geen televisie blijkbaar) gedaan en tot de conclusie gekomen dat het een hardwareprobleem is. De monitor valt nog onder garantie incl...

Re: CI+ camfout 11 Opgelost

Ik ga de winkel die de televisie heeft verkocht nu mailen. Thanks voor jullie feedback.Groet Peter

Re: foutmelding itv-587 Onopgelost

Dank je wel, ook voor je hulp. Ik heb de collega's van Ziggo gevraagd om het stappenplan aan te passen.

Re: foutmelding itv-587 Onopgelost

Hoi Be rt, ik heb op verzoek van Ziggo de smartcard opnieuw gereset, dit had geen succes dus ook het modem opnieuw opgestart met als gevolg dat ie het nu wel doet.

Activiteiten Feed