Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Meer over mij
⚠️ Mijn hulp & advies is gratis, maar daaraan kunnen geen rechten worden ontleend en wordt geleverd als "as is".
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zo als het kan.
In de Ziggo webshop kan men meerdere apparaten voor een bepaald bedrag
huren of kopen. Maar waarom schrijft Ziggo hier lenen of kopen ? Bij
lenen denk ik ( en waarschijnlijk veel meer mensen ) aan gra...
Opzoek naar een oplossing voor een mede klanten, blader ik door Ziggo's
webshop en zie tot mijn verbazing eenExtra Internetpunt via coaxkabel
"..Snel en stabiel internet, waar je maar wiltDraadloos in...
Hallo,Behalve een eigen Deco M4 set, heb ik ook een huur set M4's van
Ziggo. Die gebruikte ik o.a. voor het testen en uitzoeken van o.a. de
problemen die men hier op dit forum melde, zodat ik m'n eige...
Kijk Ziggo, zo moet het : KPN verbeterd box met automatisch HDR en Dolby
Atmos passthrough modus. "...de instellingsmogelijkheid 'automatisch
HDR' toe. Hierdoor wordt de beeldkwaliteit bij het kijken ...
Totaal.Tv schrijft : NPO verbetert beeldkwaliteit door streams naar
25Mbps op te waarderen."...NPO gaat vanaf 29 november de streams van de
landelijke kanalen NPO 1. 2 en 3 verhogen naar het HD+ nivea...
@vhmsanders schreef:...Ik weet niet of ik de juiste manier gebruik om de
gegevens op deze manier te delen...Werkelijk iedereen kan op dit forum
meelezen ! Dus hier geen privé gegevens delen, die kan u...
@Bert schreef:...Ik vind het alleen maar fijn als geld later van mijn
rekening wordt gehaald.Ik heb het liever helemaal niet.....Gelukkig
hoeven wij ons geen zorgen te maken, wanneer Ziggo geld afsch...
@LeCoeurBombarde schreef:Hallo allen, de makkelijkste vraag, wanneer kan
ik fsecure downloaden? Heb in het begin van dit jaar reeds aangegeveven
dat ik niet de mogelijkheid had het via ziggo te downlo...
Het Ziggo systeem zegt : NEE...Eigenlijk is het dus fout gegaan, toen de
helpdesk op 11 maart een verhuizing voor 15 maart wilde vervroegen.Is
een aanpassing op zo'n kort termijn ( volgens het systeem...