MartinVeenvliet
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lid sinds april 2019
mei 2019

Community badges

Gekregen likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Meerdere malen per dag wegvallen internet Onopgelost

Hallo Lycke Ziggo Bedankt voor de kabels en de splitter!Ben een poosje niet thuis geweest en heb vervolgens een aantal dagen de nieuwe kabels geprobeerd en gelukkig geen uitval meer gehad. Mogelijk la...

Re: Meerdere malen per dag wegvallen internet Onopgelost

Hoi Lycke Ziggo Bedankt voor het opsturen van de kabels. Helaas lijkt er iets mis te zijn gegaan, want ik heb namelijk 2 kabels ontvangen, 1 van F naar F (rode kant aan de kabels) (deze past wel op he...

Re: Meerdere malen per dag wegvallen internet Onopgelost

Top! Zodra ik ze heb ga ik deze aansluiten en laat ik even weten of het probleem daarmee is opgelost. Ga vanavond ook even een mailtje sturen naar de huisbaas over de adressen en het AOP.

Re: Meerdere malen per dag wegvallen internet Onopgelost

Hoi Lycke Ziggo Heb ook nog even geprobeerd om andere poorten van de splitter te gebruiken, maar tot geen effect. De kabel vanaf de splitter naar het modem is volgens mij 1 meter lang (die zat toen bi...

Re: Meerdere malen per dag wegvallen internet Onopgelost

Lycke Ziggo; Zojuist weer geprobeerd met de connect box direct in het AOP en geen kabels van de bovenbuurman of mijn TV in de buurt. Helaas toch weer uitval. De bijgevoegde waarden zijn van de connect...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: connect_box
  • TV apparatuur: humax_5200c