markouw
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lid sinds juli 2018
september 2019

Community badges

Gekregen likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Slechte service Onopgelost

KBX458 wrote:Eind goed, al goed.Veel kijkplezier gewenst.Wij hebben dat het zo blijft en dat het lekker kijken is zonder storingen ..maar bedankt voor je hulp.

Re: Slechte service Onopgelost

hoera hoera, ik ben aangesloten...Er stond ineens een monteur voor me neus, ik wist van niks.Gelukkig was ik thuis.Maar oke ik ben aangesloten.Hij heeft een kabel van de ingang getrokken naar een spli...

Re: Slechte service Onopgelost

Mark Ziggo wrote:Hoi markouw, je hebt de afgelopen dagen heel veel contact gehad met onze Klantenservice en er lopen nu een aantal zaken door elkaar.Als eerste gaat het om het aansluiten van de bestel...

Re: Slechte service Onopgelost

KBX458 wrote:Het kan heel goed zijn dat nog niet alles administratief in de systemen is verwerkt. Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw community profiel staan, (alleen zichtbaar voor mods) ...

Re: Slechte service Onopgelost

van begin af aan als ik me account opstart, ligt alles op dat is 2 seconde en daarna wordt alleen facuur en gebruiken zwart waar je dan bij kan. De rest wordt grijs en daar kan je niet bij.Ze hebben e...

Aanvullende profielinformatie
  • TV apparatuur: smart_tv|ziggo_mediabox_next
Activiteiten Feed