jovanwe
Level 5
  • 52Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes
Lid sinds december 2014
januari 2023

Community badges

Gekregen likes

Mijn Oplossingen

Re: Uitgaande mail versturen lukt niet Opgelost

Hallo Lotte, we zijn inmiddels weer terug in Nederland en hier werkt alles weer zoals het moet. Dus blijft het een raadsel. mvg, jo...

Re: Foutmelding in webmail Opgelost

Dank voor het verwijderen van de privé-gegevens. Had me niet genoeg gerealiseerd dat het een openbaar forum is. Heb na de reactie van ...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Uitgaande mail versturen lukt niet Opgelost

Hallo Lotte,we zijn inmiddels weer terug in Nederland en hier werkt alles weer zoals het moet. Dus blijft het een raadsel.mvg,johan van Wezel

Re: Uitgaande mail versturen lukt niet Opgelost

Dank voor de snelle reactie. Toch biedt die niet de oplossing. In de Samsung kan geen Starttls ingevoerd of aangevinkt worden. En wijzigen van de poort naar 465 werkt ook niet. Zou ook vreemd zijn gew...

Re: IPhone krijgt geen verbinding met de DecoM4. Opgelost

Alle aanbevelingen opgevolgd. Dus WiFi op Connectbox van Ziggo uitgezet, DecoM4 op “accespoint” gezet ipv op router. En alles werkt weerzoals het moet. Om de verbinding met Sonos te herstellen moest i...

Re: IPhone krijgt geen verbinding met de DecoM4. Opgelost

Dank voor de snelle reactie. Ga de aanbevelingen eerst toepassen. Het resultaat zal ik dan zo snel mogelijk hier posten.overigens is de update van DecoM4 wel uitgevoerd.mvg,jovanwe

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: Ziggo Connectbox
  • TV apparatuur: Human decoder, Samsung tv, internet
Activiteiten Feed