Japie7
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Lid sinds september 2018
december 2021

Community badges

Gekregen likes

Mijn Oplossingen

Re: Inloggen ziggoGo Opgelost

Ok, het kerstwonder is een feit .. het werkt weer. 

Activiteit van deze gebruiker

Re: Inloggen ziggoGo Opgelost

Ok, het kerstwonder is een feit .. het werkt weer. 

Re: Inloggen ziggoGo Opgelost

Het is mogelijk, maar niet van toepassing. Dat is natuurlijk ook al gecheckt voordat ik naar de community stapte. Maar toch bedankt

Re: Spontaan geen abonnement meer? Opgelost

Alex Ziggo wrote: Hi allen, Er was inderdaad een korte hick-up gaande bij Ziggo GO, waardoor je tegen deze melding aanliep. Inmiddels is het probleem verholpen. Werkt het nog niet, dan wil ik je vrage...

Re: Spontaan geen abonnement meer? Opgelost

Er gebeurt inderdaad iets in de app. De zenders heb ik in beeld maar de programma’s zijn niet beschikbaar (“Deze video kan niet worden afgespeeld “) Waarom niet is mij nog een raadsel, maar wellicht m...

Re: Spontaan geen abonnement meer? Opgelost

Probleem is ook bij mij ontstaan. Vanmorgen keek ik nog naar het nieuws en na de lunch ineens problemen. Ik kijk via ipad, app is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ipad opnieuw opgestart, niets wer...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: Cisco
  • TV apparatuur: SmartTV en tablet
Activiteiten Feed