Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Op 18 november heb ik 's avonds via de website een kabel tv abonnement
aangevraagd. Aangegeven dat er zo snel mogelijk signaal geleverd kan
worden. In de bevestiging per email stond dat rond de 21 gel...
Het is inmiddels opgelost. Oorzaak bleek dat de kabels verkeerd
genummerd waren in de wijkkast. De geactiveerde aansluiting was van een
van de buren. Het signaal is nu goed. Humax 5200 geeft op aanslu...
Bedankt voor je reactie. Ik stel het op prijs dat jullie dit hebben
nagekeken. Bijgesloten een afbeelding van de aansluiting. Daarin zit de
kabel die ik van Ziggo heb ontvangen. Ook wanneer de ontvang...
Nou de monteur is geweest hoor! Hij zou komen tussen 12 en 18 uur, en
hij was lekker op tijd! Vanaf 11:50 ’s morgens was er speciaal iemand
naar huis gegaan om de monteur te ontvangen. Bij aankomst (d...
Dank voor jullie reactie. Ik heb Ziggo vandaag weer gebeld en annuleren
en weer aanvragen is niet mogelijk: daar moet dan een aantal maanden
tussen zitten. Monteur kan niet eerder dan 4 december komen...