Jan123123
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Lid sinds november 2019
januari 2020

Community badges

Gekregen likes

Mijn Oplossingen

Re: Geen signaal op kabel tv aansluiting Opgelost

Het is inmiddels opgelost. Oorzaak bleek dat de kabels verkeerd genummerd waren in de wijkkast. De geactiveerde aansluiting was...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Geen signaal op kabel tv aansluiting Opgelost

Het is inmiddels opgelost. Oorzaak bleek dat de kabels verkeerd genummerd waren in de wijkkast. De geactiveerde aansluiting was van een van de buren. Het signaal is nu goed. Humax 5200 geeft op aanslu...

Re: Geen signaal op kabel tv aansluiting Opgelost

Bedankt voor je reactie. Ik stel het op prijs dat jullie dit hebben nagekeken. Bijgesloten een afbeelding van de aansluiting. Daarin zit de kabel die ik van Ziggo heb ontvangen. Ook wanneer de ontvang...

Re: Geen signaal op kabel tv aansluiting Opgelost

Nou de monteur is geweest hoor! Hij zou komen tussen 12 en 18 uur, en hij was lekker op tijd! Vanaf 11:50 ’s morgens was er speciaal iemand naar huis gegaan om de monteur te ontvangen. Bij aankomst (d...

Re: Geen signaal op kabel tv aansluiting Opgelost

Dank voor jullie reactie. Ik heb Ziggo vandaag weer gebeld en annuleren en weer aanvragen is niet mogelijk: daar moet dan een aantal maanden tussen zitten. Monteur kan niet eerder dan 4 december komen...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: geen_s
  • TV apparatuur: smart_tv|humax_5200c
Activiteiten Feed