Re: nieuw smart wifi modem Opgelost
Er waren wat problemen met het omwisselen van het modem, maar dat is gelukkig door de monteur met o.a factory reset verholpen, i...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Er waren wat problemen met het omwisselen van het modem, maar dat is gelukkig door de monteur met o.a factory reset verholpen, i...
Na 3 maanden, 3 monteurs, 1 connectbox, 2 AOP’s verder, lijkt het er nu op dat de problemen ( meerdere keren per dag opnieuw opstarten...
https://community.ziggo.nl/mag-ik-je-een-tip-geven-91/how-to-router-achter-modem-17853
Correctie bovenstaande. Het TV video signaal 1080i bestaat uit 25 beelden/frames per seconde, maar is opgebouwd door 50 halve beel...
Wanneer wordt het probleem ZIGGO GO opgelost
Waar om moet ik mijn goed werkende witte Arris smart wifi modem omruilen voor een zwart smart wifi modem? nu werken al mijn apparaten goed ( veel apparaten 2.4 en 5 GHz + 2 wifi pods en TP link 1200 b...
Heb je dit probleem ook ?Meld je hier aan voor klachten:
Sinds enige tijd heb ik 2 wifi pods als ze werken , werken ze goed maar met enige regelmaat schakelen ze meestal nachts uit en moet ik de volgende dag de router opnieuw opstarten ? mijn vraag is hier ...
Wie kan mij vertellen wat de volgende log gegevens beteken?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.