Sinds een aantal weken kan ik niet meer inloggen in Ziggo Community via
Chrome. Ondanks dat ik als ingelogd sta (Desktop Windows10) is er niets
meer aan te klikken. Zelfs afmelden kan niet meer. Het v...
Het wordt weer steeds erger met buffering wanneer ik een film. Als dat
een enkele keer voor komt is het niet zo erg maar er wordt zo vaak
gebufferd dat op een moment het scherm zwart wordt en de meded...
Hallo,Ik heb het abonnement:Internet CompleteDownloadsnelheid250
Mbit/sUploadsnelheid25 Mbit/sIk werk met:MerkConnectBox |
CompalTypeCH7465LGSerienummerDEAP708629D0En als extra heb ik Movies en
Series...
Waar blijft de aflevering 10 seizoen 4 van Billions?? Ziggo beloofde
iedere maandag een aflevering maar houdt zich daar niet aan. Of is er
iets anders aan de hand? Dan zou ik stellen dat Ziggo naar di...
Sinds gisteravond heb ik diverse kerend de mededeling "Video
onderbroken. Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld."
gekregen terwijl ik een aflevering van een HBO serie zat te kijken...