Dikkedikkie
Level 3
  • 103Posts
  • 2Oplossingen
  • 18Likes
Lid sinds januari 2020
februari 2021

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Mijn Oplossingen

Activiteit van deze gebruiker

Re: Ziggo go blijft maar bufferen Onopgelost

NU alleen nog met de MII box S Je geeft aan dat er op dit moment geen incidenten zijn, dat kan maar ik heb ook niet aangegeven dat ik incidenten heb gevonden die nu spelen Neemt niet weg dat er wel v...

Re: Ziggo go blijft maar bufferen Onopgelost

@Rikst ik ondervind dit op meerdere devices.Verder ben ik zeker niet de enige als ik dit forum erop na pluis

Re: Je hebt een abbonnement nodig Om doit te bekihken Opgelost

anoniemforum wrote: Template wrote: @Dikkedikkie je kon je eerdere post ook editen ipv jezelf qouten Misschien weet @anoniemforum @Steefb nóg een idee het zou kunnen dat het abonnement nog niet goed v...

Re: Je hebt een abbonnement nodig Om doit te bekihken Opgelost

Dikkedikkie wrote: Template wrote: Kun je nogmaals cache leegmaken en resterende geheugen op een Android toestel. De App verwijderen. Het toestel uitzetten, met een andere inloggen in MijnZiggo. Kijke...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: geen
  • TV apparatuur: smart_tv|ziggo_mediabox_xl
Activiteiten Feed