Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Viaplay opzeggen, veel uitleg, maar nergens op te zeggen. Gewoon niet te
vinden via allerlei uitleg. Niet via mijn ziggo en ook niet via mijn
ziggo go app. Je kan wel alles aanzetten, dat werkt perfec...
heeft iemand ervaring met de Connect box in combinatie met een extra
wifi-punt via een
internetkabel.https://www.ziggo.nl/internet/wifi-punt/via-internetkabel/
@Carlien Ik geloof niet dat als zoveel medewerkers niks kunnen
veranderen dat jij nog iets kan veranderen. Ben nu al zo vaak voor de
gek gehouden en als leugenaar weggezet. Als eens eerder gemeld dat ...
Ik bel al lang niet meer met de helpdesk, maar met 088-1212804 (afdeling
retentie) en die kunnen alles inzien, alle datums dat ik gebeld heb,
alle case nummers die ze naar India sturen om op te lossen...
@Carlien en @Marije Nou, ik op advies de mediabox nog niet terug
gestuurd. I.v.m. boete van € 103,- ook niet een bevestiging mogelijk met
de gemaakte afspraken. Maar goed vertrouw op de volgende van 1...
@Carlien heb net gebeld naar 088-121284 (retentie). Goed gesprek en ze
hebben een nieuwe case nummer aangemaakt (die worden behandeld in India
:)). Wordt maandag teruggebeld. vr. gr. John
@Pasi Hoi, die 2e lijn kan ik maandag nog eens navragen dan. Heb wel
schrik dat dan bij ons ook alles in de soep loopt Wat betreft dat
alles dadelijk te lang duurt ligt helemaal bij Ziggo. Casenumme...