city67
Level 6
  • 109Posts
  • 2Oplossingen
  • 28Likes
Lid sinds januari 2015
4 weken geleden

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes
Meer over mij
Casema al 33 jaar klant, hoelang nog ?

Mijn Oplossingen

Re: Je abonnement bevriezen ? Opgelost

@Carlien Ik geloof niet dat als zoveel medewerkers niks kunnen veranderen dat jij nog iets kan veranderen.   Ben nu al zo ...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Je abonnement bevriezen ? Opgelost

@Carlien Ik geloof niet dat als zoveel medewerkers niks kunnen veranderen dat jij nog iets kan veranderen. Ben nu al zo vaak voor de gek gehouden en als leugenaar weggezet. Als eens eerder gemeld dat ...

Re: Je abonnement bevriezen ? Opgelost

Ik bel al lang niet meer met de helpdesk, maar met 088-1212804 (afdeling retentie) en die kunnen alles inzien, alle datums dat ik gebeld heb, alle case nummers die ze naar India sturen om op te lossen...

Re: Je abonnement bevriezen ? Opgelost

@Carlien en @Marije Nou, ik op advies de mediabox nog niet terug gestuurd. I.v.m. boete van € 103,- ook niet een bevestiging mogelijk met de gemaakte afspraken. Maar goed vertrouw op de volgende van 1...

Re: Je abonnement bevriezen ? Opgelost

@Carlien heb net gebeld naar 088-121284 (retentie). Goed gesprek en ze hebben een nieuwe case nummer aangemaakt (die worden behandeld in India :)). Wordt maandag teruggebeld. vr. gr. John

Re: Je abonnement bevriezen ? Opgelost

@Pasi Hoi, die 2e lijn kan ik maandag nog eens navragen dan. Heb wel schrik dat dan bij ons ook alles in de soep loopt  Wat betreft dat alles dadelijk te lang duurt ligt helemaal bij Ziggo. Casenumme...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: SmartWifi modem Arris of Compal
  • TV apparatuur: mediabox next
Activiteiten Feed