Bosch100
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Lid sinds juli 2018
juli 2018

Community badges

Gekregen likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Connect box aangesloten geen internet Onopgelost

Hierbij mijn eindverslag:de monteur is geweest en het internet doet het weer, MAAR wat nu de oorzaak van het uitvallen ervan is geweest is niet duidelijk. De monteur had ook de harde reset gedaan, waa...

Re: Connect box aangesloten geen internet Onopgelost

Goedemorgen, helaas het heeft niet mogen helpen. ConnectBox direct op AOP aangesloten, ethernetkabel in LAN1, en de netwerk analyse blijft dat bij de controle de verbinding met Ziggo niet in orde is, ...

Re: Connect box aangesloten geen internet Onopgelost

OK! Dank Teun en BvanWijk voor de reacties! Ik ga nogmaals harde reset met paperclip doen, zonder aangesloten apparaten, en ik denk dat ik de splitter er ook even tussen uithaal. Hoogstwaarschijnlijk ...

Re: Connect box aangesloten geen internet Onopgelost

En de Connectbox met paperclip gereset( weer terug naar naam en wachtwoord die op meegeleverd kaartje staan)Misschien idee om nogmaals te doen?Zonder laptop en ethernetkabel eraan?

Re: Connect box aangesloten geen internet Onopgelost

Hierbij een foto van de AOP en de splitter,Kabel met groen gaat naar Connect Box.Kabel met blauw naar versterker die weer naar TV gaat, die goed signaal krijgt.

Aanvullende profielinformatie
  • TV apparatuur: ziggo_mediabox_xl