Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Aanvullend op bovenstaande; ik heb zojuist de administratie van Ziggo
gesproken. Zij wisten me te vertellen dat Ziggo als sinds Mei dit jaar
met een storing kampen waardoor bij sommige klanten het nie...
Goede morgen. mijn abo is inmiddels aangepast naar de begin situatie van
4 weken geleden. Dwz; ik ben weer terug bij af. Ik snap niet waarom het
nou zo moeilijk is het juiste kaart nummer en CI module...
Hi Ben.Fijn te horen dat we tot een groep behoren toch ?Het zou
misschien klantvriendelijk van Ziggo zijn daar dan iemand op te zetten
die dit soort problemen kan opvolgen en afhandelen. Scheelt te kl...
Goede morgen. Ik heb een zelfde soort probleem. In mijn geval alleen de
activatiecode van de CI module. Een week of 4 geleden ons abo aangepast
in van de XL met een extra box in de “Next” met voor de ...
Aanvullende profielinformatie
TV apparatuur: smart_tv|cam_/_ci+_module|ziggo_mediabox_next