Bert
Level 21
T.E.A.M.
  • 74993Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21839Likes
Lid sinds december 2014
Online

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes
Meer over mij
"if it ain't broke, don't fix it" Als het dan niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Gegroet, het ga je goed en je verbindingen en apparatuur ook!

Mijn Oplossingen

Re: ontvang niet alle emails meer Opgelost

De snelste weg naar de juiste afdeling. Stuur een mail naar abuse@ziggo.nl met zoveel mogelijk informatie, zij beheren de spamf...

Re: AOP aansluiting aanpassen Opgelost

Maak hier een afspraak met een installatiemonteur: Maak een afspraak met de installatiemonteur (ziggo.nl)

Activiteit van deze gebruiker

Re: Ziggo app installeren kan niet door oude account Onopgelost

Als je een nieuw abonnement bij Ziggo hebt, dan heb je een nieuw klantnummer.Daarmee moet je een nieuw Mijn Ziggo maken met een ander emailadres dan je oude Mijn Ziggo en dan zie je je abonnement en d...

Re: Hoe pas ik de bewaartermijn van de mailserver aan? Onopgelost

@Le0nard0 Ik was nog een stukje vergeten te vermelden. In de voorwaarden staat in Artikel 18: 6. De Klant verwijdert regelmatig de tijdens hetgebruik van Ziggo Internet bij Ziggo opgeslageninformatie,...

Re: Prijs verschil Onopgelost

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Re: Hoe pas ik de bewaartermijn van de mailserver aan? Onopgelost

@Le0nard0 Met webmail kijk je rechtstreeks op de mailserver en wat je ziet, is wat er is en zonder verwijder opdracht van jou, staat de mail over een paar jaar nog op die mailserver en kun je die mail...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: Sagemcom
  • TV apparatuur: Next
Activiteiten Feed