AoxoMoxoA
Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes
Lid sinds april 2015
Online

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes
Meer over mij
Dat vind ik ervan! Groeten uit oud UPC-gebied, Chiel

Mijn Oplossingen

Re: Lege facturen Opgelost

@joseschroeten ,   De facturen bestaan tegenwoordig kennelijk uit twee delen. Het ene beslaat de factuur, de andere de s...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Wat is het probleem? Onopgelost

@S4R schreef: @AoxoMoxoA Bij https://www.ziggo.nl/speedtest gebruiken ze Sam en die werkt met eigen RTR Echter als je https://samknows.com/realspeed/ gebruikt dan werkt deze niet met je eigen RTR Het ...

Re: Wat is het probleem? Onopgelost

@Jan F. schreef: @AoxoMoxoA , @S4R Mijn modem staat gewoon in router mode. Gebruikte de Speedtest voor de eerste keer. Als ik dan een foutmelding zie word ik nieuwsgierig. @Jan F. , Logisch dat je nie...

Re: Wat is het probleem? Onopgelost

@Jan F. , Hi Jan, zeer waarschijnlijk staat je modem in bridge en heb je er een eigen router aan gehangen. Deze speedtest maakt volgens mij gebruik van een bepaald feature dat ook op de router aanwezi...

Re: Nieuw op de Community - De vernieuwde editor Onopgelost

@Alex schreef: [...KNIP...]Edit: Ik kan het inderdaad nu ook reproduceren bij een non-moderator account. Tijdens het schrijven zie ik het overigens ook niet, ook daar gaat inderdaad iets mis. [...KNIP...

Re: factuurbedrag in mail verdwenen Onopgelost

@Danitsja schreef: Goedemorgen @ajstuut, begrijpelijk dat je wil weten waarom het bedrag niet meer in de mail gemeld wordt. Er vinden enkele tests plaats met betrekking tot de (factuur)notificatie, da...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: Sagem F3896LG in bridge met Draytek V2927
  • TV apparatuur: Next, Next Mini, 3 x Chromecast/Google TV, Samsung UE49KS7000 + UE40JU7000 + LE37B650T2W
Activiteiten Feed