Midd

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo replay hapert en buffert

Sinds aantal maanden buffert en hapert Ziggo replay via smart tv. Alles doorgemeten WiFi snelheid is van 400MBPS of kabel. Bij beide blijft probleem. Tv is nieuwe lg oled 4K, moet het dus aan kunnen. Kabel vervangen probleem blijft. Snelheden doorgemeten met speedtest, haalt nagenoeg opgegeven internetsnelheden toch blijft het bufferen en haperen. Ci module vervangen blijft toch bufferen en haperen. Oplossing?

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Als eerste@Midd  welkom op de Ziggo Community een klant helpt klant forum.

 

Kun je misschien een foto plaatsen van de aansluiting waar Ziggo het huis binnen komt de AOP ( Abonnee Overname Punt)

Als je ook al een nieuwe CI+ module hebt aangeschaft en wordt er niet beter door, wat voor modem gebruik je.

Met welke speedtest heb je het doorgemeten, want deze Speedtest wordt geadviseerd door de Ziggo Community.

Midd
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We hebben speedtest via ziggo site gebruikt.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Modem ziet er wel goed uit maar gaat om de aansluiting waar ook de kabel binnenkomt. Kan je die misschien op de foto zetten.

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je de TV ook met een ethernet kabel geprobeerd of alleen via WIFI?

Uitgelicht topic