Vraag

Ziggo Mediabox XL blijft offline

Onze mediabox staat offline en wij denken dat het ligt aan onze versterker deze is namelijk niet geconnect met ziggo en is al oud is dit een probleem?
Of moeten we een nieuwe versterker halen die wel met ziggo verbonden is?

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
Ik hoorde dat er een storing is bij Ziggo in de systemen, geef het even een paar uurtjes. Hier staat de Media Box ook offline namelijk.

Je kan straks even proberen via de achterkant even de schakelaar uitzetten en de box 5 minuten laten rusten. Na 5 minuten weer aanzetten, dan duurt het even voor hij online is.
onze mediabox staat al offline zolang we hem hebben we gaan der nu pas eigenlijk iets aan doen
Reputatie 7
Badge +11
Voor nu kan je even weinig omdat er een storing is. Kan je beste adviseren dit maandag even te doen, zodat alles weer fris is opgestart bij Ziggo en jullie ook een Media Box hebben die online kan gaan.😊

Wel kan ik je de handleiding geven om even door te nemen om je Media Box weer online te krijgen.

https://www.ziggo.nl/pdf/Handleidingen/horizon/gebruiken-horizon-mediabox.pdf
Reputatie 7
Badge +31
Ik zie hier geen storingen in deze regio.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?

Ik vermoed dat de eerste plaats waar Ziggo binnenkomt niet retourgeschikt is of een ander signaalprobleem.

Je kunt ook proberen de Mediabox XL aan de eerste plaats aan te sluiten, als dat mogelijk is, en te zien of er dan wel een verbinding is.
Reputatie 4
Hi Quinzo, welkom op de Ziggo Community! Leuk dat je ons gevonden hebt en ons inschakelt om de Ziggo Mediabox XL online te krijgen.

Be rt komt al met een paar goede suggesties! Wat gebeurt er wanneer je de Mediabox XL rechtstreeks aansluit op de hoofdaansluiting, zonder versterker en splitters? Komt de box dan wel online? Stuur anders inderdaad nog even en foto mee.

Reageer