1
Vraag
2
Reacties
tschrijer

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo in 4K via CI Plus module?

Wanneer Ziggo komt met een 4K Mediabox, krijg ik de content via CI+ ook binnen in 4K?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
tschrijer wrote:
Voor de helderheid, mijn vraag gaat dus niet over een datum voor de 4K box maar of 4K ook binnenkomt als je een ci+ module hebt.


Het antwoord zal "voorlopig " Nee zijn.

Bekijk in context

22 Reacties 22
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Hoi tschrijer en welkom op de community.

Wanneer Ziggo met een nieuwe media box komt is nog onbekend en daar weten we niks vanaf. Wel kan je over de nieuwe Media Box discussieren De Nieuwe Media Box - Discussieer hier op los

CI+ module 4K is nog niets van bekend, maar op het topic wat ik gaf, kan je vol los gaan.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Kan een moderator, bv. Lycke Ziggo het topic over de 4K box nog duidelijker zichtbaar maken of iets anders doen te voorkomen dat men deze vraag blijft stellen? Het is echt ongelofelijk hoe vaak men over de 4K box begint, terwijl er toch echt een zoekfunctie is.

Alles staat tegenwoordig ook op het Internet, dus alles is te vinden, maar het maakt mensen kennelijk ook steeds gemakzuchtiger ... :disappointed_relieved:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Willem-A wrote:
Kan een moderator, bv. Lycke Ziggo het topic over de 4K box nog duidelijker zichtbaar maken of iets anders doen te voorkomen dat men deze vraag blijft stellen? Het is echt ongelofelijk hoe vaak men over de 4K box begint, terwijl er toch echt een zoekfunctie is.

Alles staat tegenwoordig ook op het Internet, dus alles is te vinden, maar het maakt mensen kennelijk ook steeds gemakzuchtiger ... :disappointed_relieved:

Ik ga er even melding intern van maken, want ja hij komt echt veel te vaak voor.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Anders komt er vast wel een moderator langs, maar ik snap het gewoonweg niet. Sorry als ik wat kribbig ben, maar hoe moeilijk is het even 4K in te vullen bij de zoekfunctie...

Het gebeurt regelmatig dat je vragen over de 4K box meermaals achter elkaar tegenkomt, dus kennelijk is men echt te lui om te lezen.

Maar we doen het ook een beetje zelf. Als ik bv. aangeef even contact op te nemen met Ziggo voor het e.o.a. zet iemand anders er een link bij... Tja, dan gaan mensen niet meer even zelf zoeken natuurlijk. Zulke dingen kan men doorgaans prima zelf vinden. Is daarop een uitzondering, kunnen we altijd nog wel wat meer doen, maar alles op een bordje aangeven... Nee, daar ben ik niet altijd een voorstander van.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Je bent niet kribbig je hebt een punt. is nu te makkelijk en door de link voilla en ze zijn weer stap verder.
Ik moet ook vaker denken van mensen gebruik de zoekfunctie ook even, dus scherp ook van jou. :wink:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Weet je, het is helemaal niet erg soms even een link te plaatsen. Is soms nog makkelijker en/of sneller als uitleggen. Maar als je bv. aangeeft dat men even contact op moet nemen met de helpdesk, en er word dan later door anderen nog een nummer of link bij gezet, dan maken we het anderen wel erg makkelijk. Wij moeten toch ook dingen opzoeken?

Maar goed, ik zeg er verder niets meer over nu, want ik wil niet overkomen als een oude chagrijn. Ik wilde alleen weer even mijn punt maken en aangeven dat men ook nog wel zelf iets mag doen... En wees eerlijk, wat kun je nou tegenwoordig niet meer vinden via het Internet? Voor mensen die daar moeite mee hebben ligt het anders. Daar kunnen we best wat meer voor doen. En of men dan tegen dingen aanloopt merken we doorgaans snel genoeg. Maar de vragen over de 4K box worden doorgaans gesteld door jongeren. En wat me dan met name opvalt is dat men er vaak al van alles over heeft gelezen en hier kan men er ineens niets over vinden??
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Wij zijn afhankelijk van de middelen die we hebben en ik zoek veel op dit topic dan plaats ik een link of door verdere communicatie verder met de gebruiker. En je hebt een heel goed punt

Ze mogen ook zelf iets doen
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Beste Willem-A ,

Dat is de hedendaagse mentaliteit, anderen ergens voor op laten draaien. Zelfstandig aan een oplossing werken is teveel gevraagd. Dan maar liever een oude chagrijn die de hoop niet opgeeft en geduldig bezig blijft:grinning:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
PS:

"krijg ik de content via CI+ ook binnen in 4K?"

Zover is het nog (lang) niet, maar wellicht is het beter als hier een moderator op antwoord.
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Jullie hebben wel een punt, maar toch vind ik het een extra service om de klant toch de link te geven, wel met de mededeling dat er ook een zoekfunctie is.
Zo'n grote moeite is het niet om die link te plaatsen en de klant is weer blij.
Maar ja, dat is mijn mening en wie ben ik?
Slechts een arme huistijger:cat2:

(Mijn tagline is nu wel heel toepasselijk :sunglasses:)
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Er naar vragen staat iedereen vrij toch ? en idd beetje moeite doen in het zoekveld en er zijn genoeg antwoorden te vinden.

Maar een echt goed antwoord ga je niet krijgen, het antwoord op wanneer de 4 k box komt zal men mogelijk wel weten maar men zal dat hier niet met een datum gaan roepen.
Zo iets vind plaats in een reclame campagne of iets dergelijks vanuit het bedrijf Ziggo in de media.

4 k via de CI + module ?? of dat er komt betwijfel ik maar het kan wel zo ver ik weet , of niet ?
Ik denk dat 4 k uitzendingen via IP tv , internet aangeboden zullen gaan worden.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik denk dat 4 k uitzendingen via IP tv , internet aangeboden zullen gaan worden.

Spijker op de kop Ron. De huidige SD en HD Live streams op de kabel gebruiken al heel veel bandbreedte. Ze moeten blijven voor conventionele ontvangstmogelijkheden (decoders, DVB-C Tuner in TV). Extra 4k omvangrijke (!) streams voor de (weinige) zenders die dit ook in de aanbieding hebben, kunnen er nauwelijks bij. Een paar misschien. Dat wordt inderdaad via Ip. Kan doodgewoon niet anders.
Han
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Maar 100 keer is toch wel wat teveel vind ik hoor Huistijger ...

Vaak heeft men er al van alles over gelezen, en hier moeten we dan de vraagstellers precies naar het juiste onderwerp leiden? Natuurlijk wil ook ik service verlenen, maar men mag ook best zelf een beetje initiatief nemen.
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Voor jou en de andere medewerkers is het 100 keer, voor de klant de eerste keer..
Maar ik begrijp je punt wel hoor, je wordt er op het laatst moedeloos van.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Maar die klant kan ook zoeken he? Dat doet men vaak ook al voordat men met de vraag komt, want niet zelden weet men al van alles te vertellen over, in dit geval de nieuwe box. Dat heeft men dus ook opgezocht.

Maar goed, ik heb mijn punt meer dan één keer gemaakt en is men het eens, mooi. Zo niet, dan is dat ook goed. Je kan het toch niet iedereen naar de zin maken.

Maar ach, jaren terug stond er al deze advertentie in de krant: "Luie man zoekt zwangere vrouw". Dus er is weinig veranderd ...
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Willem-A wrote:
Maar ach, jaren terug stond er al deze advertentie in de krant:
"Luie man zoekt zwangere vrouw". Dus er is weinig veranderd ...

Of was het?::cat:
Dame met bovengebit zoekt heer met ondergebit
om samen te kunnen dineren.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Die vogel staat in ieder geval mooi met zijn bek vol tanden... :grin:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Het is een 4(K)unstgebit:grin: Ja ik weet flauw, maar kon het even niet laten :rolling_eyes:
tschrijer
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Voor de helderheid, mijn vraag gaat dus niet over een datum voor de 4K box maar of 4K ook binnenkomt als je een ci+ module hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic