Vraag

Welk modem bij de Mediabox nNext is nodig/noodzakelijk

• 15 juni 2019
  • 1 Reactie
  • 121x Bekeken

Ik heb vandaag gevraagd waarom de ziggo go app op mijn iPad niet meer werkt NADAT ik de mediabox Next succesvol heb geïnstalleerd, het antwoord was : u moet ook een ander modem installeren want de mediabox next werkt alleen met een arris modem.
Ik vind dat niet helemaal logisch want ik heb mijn next wel degelijk kunnen installeren en het feit dat ik op mijn ziggo go app nu geen tv kan kijken omdat ik nu de melding krijg dat ik geen abonnement heb heeft niets met het modem te maken of heb ik dat mis ?
verder heb ik gelezen dat mijn huidige technicolor modem beter is als de arris die ik opgestuurd krijg, klopt dat?

1 Reactie

Reputatie 7
Hallo @Bluesman welkom op de Community. Ik kan me voorstellen dat je niet direct het verband ziet tussen de Ziggo GO app, de Next en het type modem. Ik ga een poging doen om het uit te leggen :)

• Wanneer je de Mediabox Next besteld krijg je altijd ook een Connectbox modem.
  • Wanneer de Mediabox Next geïnstalleerd wordt in onze systemen wordt ook het account waarmee je Ziggo GO bekijkt geoptimaliseerd.
  • De installatie en optimalisatie wordt pas afgerond als de gehele bestelling - dus ook de Connectbox - wordt aangesloten.
Ik heb een paar vragen voor je:

Heb je Connectbox al ontvangen, of is deze al onderweg? Als dat niet zo is ga ik dingen voor je regelen :)
Werkt je account van Ziggo GO wel op een ander apparaat?
Wil je in je profiel je postcode en huisnummer toevoegen? Alleen wij moderators kunnen dat zien en je gegevens erbij pakken.

Reageer