1
Vraag
2
Reageer en help mee
stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

wekelijks automatisch opnemen werkt lang niet altijd goed

Ik heb een vraag over het automatisch wekelijks opnemen. Het valt me op dat dit vaker niet werkt. Bijv. ik had een tijdje geleden killing eve in de geplande opnames gezet. Al gauw kwam ik erachter dat hij wel braaf in de lijst van geplande opnames staat, maar hij nam de aflevering niet op. Vanavond hetzelfde euvel. Ik had Das Boot in geplande opnames gezet, daar staat hij ook. Maar weer nam hij niet op. Dat is behoorlijk irritant. Weet iemand hoe dat komt? Het is beiden bij NPO. Ligt het aan de box ( mediabox van upc) of aan het signaal van NPO? Iemand anders hier ook last van?
6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik lees deze klachten de laatste tijd vaker, ik meen gelezen te hebben dat Ziggo er inmiddels mee bezig is.
stevienieuw
Topicstarter
Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes
Hoi Bert, bedankt voor je snelle antwoord. Heb je enig idee wat het 'ermee bezig zijn' inhoudt, waar het aan ligt?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Even een aanvulling: En zet igg automatische schijf beheer uit.
stevienieuw
Topicstarter
Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes
Ik weet niet waar ik automatisch schrijfbeheer kan vinden. Het is een simpele upc mediabox, geen horizon of XL.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ok dan is het idd anders...
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
stevienieuw wrote:
Hoi Bert, bedankt voor je snelle antwoord. Heb je enig idee wat het 'ermee bezig zijn' inhoudt, waar het aan ligt?

Het lijkt te liggen aan de achterliggende opdracht bij een serie of film, als die ineens anders is, dan eerder lijkt het voor de box dat dat een andere serie is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic