Beantwoord

Wat is het nu, 3 of 5 digitale aansluitingen?

• 19 oktober 2017
  • 44 Reacties
  • 5524x Bekeken

Toon eerste bericht

44 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ok ok, kunnen we het ook on topic houden 😉 dit is een behoorlijk serieus punt als ik straks het topic compleet kan maken.
@Be rt, dat knokke ben ik al aardig mee bezig. Duurt al veel te lang.....

Gr,

Bert begon...😡

😜
Reputatie 4
Badge +4
En tegen de tijd dat er geen smartcards meer zijn, weten we vast hoeveel we er in het verleden hadden mogen gebruiken... 🤓 😉

Dit is natuurlijk ook een vraagstuk van wereldorde en zal eerst door de Verenigde Naties moeten worden getoetst of het wel nodig is dat er per huishouden meer dan 1 kaart verstrekt kan worden.

De werkelijkheid is dat er steeds meer TV's in het huis verschijnen aangezien de mensen ook een TV kopen voor op de slaapkamer 2 op de kinder kamers 1 in de keuken en 1 op zolder als moeder staat te strijken, zo is het bij mij het geval en een aantal van deze TV's zijn toestellen die in het verleden zijn vervangen van CRT naar LED en van HD naar HD Smart en allen nog goed werkten.

Helaas is het Ziggo als monopolist in grote gebieden waar geen andere keus is wel voor jou bepaalt op hoeveel TV's je mag kijken.
Het zou ook zo kunnen zijn dat Ziggo (X) kaarten per huishouden beschikbaar stelt en voor elke extra kaart een redelijke vergoeding vraagt en is dit probleem voor eens en altijd opgelost.
Wat ik niet tegenkom is een melding van het heel fatsoenlijke digitale pakket dat je tegenwoordig krijgt
als je geen SmartCard gebruikt. Ok veel SD ipv HD. So what?
Of moet het overal ook On Demand zijn?
Gr Han

Noot: ik heb overigens 5 SmartCards, maar loop al erg lang mee.
Reputatie 6
Badge +8
Wat ik niet tegenkom is een melding van het heel fatsoenlijke digitale pakket dat je tegenwoordig krijgt
als je geen SmartCard gebruikt..

Wat heeft dat er mee te maken??
Reputatie 7
Ik heb eindelijk een antwoord!
De voorwaarden en onze informatie worden nog gecontroleerd.

Maar, iedereen mag 3 digitale activaties hebben (dus los van wat dit is, een box, kaart/CI).
Er is alleen een uitzondering voor voormalig Ziggo klanten die nog gekochte apparatuur hadden buiten de 3 activaties om. Die mogen tot 5 activaties hebben, anders zouden ze namelijk ineens de helft niet meer kunnen gebruiken.

Gr,
Reputatie 5
Badge +7
Misschien een naïeve vraag maar wat is precies de reden om het te beperken tot 3 of 5 activities? Is er een technische reden? Waarom zou je op hetzelfde adres niet 10 tv's met CI+-module mogen gebruiken wanneer je 10 aansluitingen in huis hebt aangelegd?
Reputatie 7
Badge +13
Misschien een naïeve vraag maar wat is precies de reden om het te beperken tot 3 of 5 activities? Is er een technische reden? Waarom zou je op hetzelfde adres niet 10 tv's met CI+-module mogen gebruiken wanneer je 10 aansluitingen in huis hebt aangelegd?

Mensen met een gezinswoning dat negen slaapkamers heeft, zie je hier niet vaak.
Reputatie 6
Badge +8

Maar, iedereen mag 3 digitale activaties hebben (dus los van wat dit is, een box, kaart/CI).
Er is alleen een uitzondering voor voormalig Ziggo klanten die nog gekochte apparatuur hadden buiten de 3 activaties om. Die mogen tot 5 activaties hebben, anders zouden ze namelijk ineens de helft niet meer kunnen gebruiken.

Gr,

Het merkwaardige is dat deze speciale voorwaarden voor voormalige ziggoklanten al maanden niet meer te vinden zijn. Al enige tijd heb ik via pm Serkan Ziggo en Thijs Ziggo op de hoogte gesteld van het feit dat de link naar de extra voorwaarden van 'ziggo BV' gaat naar de extra voorwaarden van 'ziggo services bv'.
Ik kreeg 3 weken geleden nog een bericht van Serkan Ziggo dat het verholpen zou zijn. Ik heb meteen gereageerd dat dit niet het geval was, en verder niets meer over gehoord.
Ik vind dit zo vreemd voor een bedrijf met miljoenen klanten!!!

https://www.ziggo.nl/voorwaarden/ziggo-bv/
Reputatie 7
Ik heb geen officieel antwoord op die vraag,
Maar als ik persoonlijk nadenk zal het een financieel punt zijn. Wat Denny dan inderdaad aangeeft, het komt niet vaak voor en je kan wel op PC, tablet en telefoon kijken via de app.
Het gebruik daarvan zal alleen maar gaan toenemen denk ik.

Gr,
Hallo @Ronald Ziggo
Als het goed is moeten er voor nieuwe fZiggo-klanten, dus die klant geworden zijn nà 13 april 2015, de fusie dus, ook maximaal 3 activaties gelden, want vanaf dat moment kon je géén apparatuur meer kopen bij Ziggo.
Als die 'nieuwe' klanten óók maximaal 5 activaties krijgen gaat het niet goed en wordt er gemeten met 2 maten ten nadele van fUPC-klanten.
Reputatie 7
Klopt N.N. Mijn stukje "nog gekochte apparatuur hadden" betreft de klanten die voor die datum apparatuur hebben gekocht.

Gr,
Reputatie 7
Badge +35
☺
Reputatie 4
Badge +4

Gr,

Eindelijk, het ORAKEL heeft gesproken.! 😣
Reputatie 5
Badge +7
Nog steeds niet echt antwoord op mijn vraag ontvangen. 🙄
Om een antwoord op je vraag te geven:
Het is beleid van Liberty Global, de baas van Ziggo.
Ik heb nu via de mail opnieuw deze vraag uitstaan.

Volgens de nieuwe algemene voorwaarden 1 juli 2018 is het volgens artikel 12 punt 7 mogelijk om maximaal vijf smatcardhoudende apparaten te hebben.

Ik heb deze week twee extra CI+ modules besteld (voor op de kinderkamers) en ik heb er maar één geleverd gekregen, wat dus inhoud dat ze nog uitgaan van een maximum aantal van drie. Volgens de algemene voorwaarden klopt dit dus niet.

Reputatie 7
Badge +26
Het gaat wel over apparaten, dus bijvoorbeeld een mediabox en een extra mediabox tellen ook als smartcard.
Het gaat wel over apparaten, dus bijvoorbeeld een mediabox en een extra mediabox tellen ook als smartcard.

Dat begrijp ik helemaal Steefb,

ik heb nu een mediabox en een CI+ al geïnstalleerd, vervolgens bestel ik deze week twee keer een extra CI+ maar hiervan word er maar één uitgeleverd. Dat brengt het maximum op drie terwijl ik in de voorwaarden lees dat dit er 5 mogen zijn en dan had ik dus twee modules mogen verwachten.
Reputatie 7
Badge +30
Het antwoord heeft Ronald al gegeven en is volledig in lijn met de (nieuwe) algemene voorwaarden. Zoals er staat is het maximaal aantal geactiveerde smartcards 5 maar dit verschilt per abonnement. Waar het verschil in zit, geeft Ronald aan. De absolute bovengrens is dus 5, meer dan dit kan niet, minder wel, namelijk de tweede bovengrens van 3.

Groet,
Evert

Ps het antwoord van Ziggo:

Gr,

Reageer