Schoone

Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Wat is het aanbod van movies en series L ?

Let op: Movies & Series L is per 23 oktober 2023 vervangen door SkyShowtime.

Ik heb een tv complete abonnement, waardoor Movies en series L is bij inbegrepen.

op de site staat dat er honderden movies en complete series te zien zijn bij M en S L, maar wat ik op mijn scherm zie is vrij karig te noemen. Misschien zie ik iets over het het hoofd en kan ik ergens het complete ( dus de honderden films en series!!) aanbod bekijken.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Je kan hier een overzicht zien@Schoone   

Rechtsboven in het menu kan je eventueel filteren ( ongeveer 1559 titels ).

https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-movies-series-l

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

U krijgt altijd alles op uw scherm te zien, als u alleen Movies en Series heeft, zult u echter bij een groot aantal films en series de melding krijgen dat u een abonnement nodig heeft. Met Movies en Series L en XL kunt u alle films en series zien die Ziggo aanbiedt. Het XL pakket omvat ook een aantal extra zenders.

Bij het TV-compleet pakket behoort Movies en Series. Het Movies en Series L pakket kunt u dan als extra pakket krijgen bij een gecombineerd Ziggo/ Vodafone abonnement. 

Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Je kan hier een overzicht zien@Schoone   

Rechtsboven in het menu kan je eventueel filteren ( ongeveer 1559 titels ).

https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-movies-series-l

 

 

ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

Vergeet ook de zoekfunctie niet. Ik ben het helemaal met je eens dat de overzichten vaak niet echt aantrekkelijk zijn je kan ook specifiek zoeken op bepaalde titels voor series en / of films waarna je soms best weer eens geluk kan hebben.

Ik roep het maar even want voor mij werken die overzichten ook niet goed. Ik kan in Ziggo Go rustig een half uur in mijn overzicht graaien en toch helemaal niks van mijn gading vinden terwijl ik door te zoeken al meerdere leuke series heb gevonden die gratis toegankelijk bleken te zijn.

Schoone
Topicstarter
Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Dank jullie wel. Ik vraag mij nog wel af hoe ik films of series die ik via de app van mijn telefoon uitkiest op mijn kijklijst kan krijgen. 

ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Schoone wrote:

Dank jullie wel. Ik vraag mij nog wel af hoe ik films of series die ik via de app van mijn telefoon uitkiest op mijn kijklijst kan krijgen. 

Die kan ik mogelijk beantwoorden 😉

Zorg ervoor dat je in hetzelfde profiel zit. Dan zou alles gedeeld moeten zijn. Ik heb op mijn Next box een nieuw profiel aangemaakt (met dezelfde naam als mijn account) en toen ik dingen ging doen op mijn laptop en smartphone zag ik daar dus ook niks van terug. Oorzaak? Het is een beetje wazig vind ik maar: het standaard profiel op die apparaten was “gedeeld profiel”. 2 profielen, 2 .. gedeelde zooi 😉

Geen idee of jij een nieuw profiel hebt aangemaakt (ik meende dat dit als optie kwam met de Next maar.. zeker ben ik niet meer) maar dit zou ik even controleren.

Hoop dat je hiermee verder kunt!

Schoone
Topicstarter
Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Dank je wel voor je reactie. Ik ga aan de slag 

Uitgelicht topic