Eurydice1503

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag voor ouders

Hallo,

Mijn ouders hebben een mediabox XL sinds vandaag en ik heb deze vanmiddag geïnstalleerd. Hij doet het, maar de commerciële zenders willen het niet gaan doen. Ik heb al de zenders opnieuw opgehaald en een kwartier gewacht, rtl 4 aangezet en een half uur gewacht maar er blijft staan dat er een abonnement op deze zenders genomen moet worden terwijl dat er al is. Er was al een abonnement met een oude ontvanger en vandaag is het nieuwe ingegaan. 
Hebben jullie tips wat ik kan doen? Ik zou graag mijn ouders een goed werkende televisie bieden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Het kan zijn dat de nieuwe mediabox XL nog niet is ingevoerd in het achterliggende Ziggo systeem. Dat kan tot 72 uur duren.  Mogelijk moet het systeem een extra duwtje hebben. Ga naar de contactpagina en wacht daar tot de chat beschikbaar is. Wellicht wordt u dan geholpen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Het kan zijn dat de nieuwe mediabox XL nog niet is ingevoerd in het achterliggende Ziggo systeem. Dat kan tot 72 uur duren.  Mogelijk moet het systeem een extra duwtje hebben. Ga naar de contactpagina en wacht daar tot de chat beschikbaar is. Wellicht wordt u dan geholpen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Eurydice1503 

Welkom op de Community! Wat lief dat je je ouders helpt bij de installatie. Natuurlijk wil je dat ongestoord TV kunnen kijken! 

Zoals @Jan F. terecht aangeeft kan de activatie van de box soms iets langer op zich laten wachten. Ik hoop dat dat inmiddels achter de schermen allemaal gelukt is en dat je ouders nu alle zenders kunnen kijken. Laat je even weten of dat inderdaad zo is?

Uitgelicht topic