daveyholla

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vervanger van de Mediabox XL

Ik begreep via een collega dat er een vernieuwd box tov de horizon box sinds kort uit is. Wat zijn mijn mogelijkheden om dit om te zetten, die horizon box is niet het gewenste resultaat, zo traaaaag! Ik hoor het graag
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Je kunt die inderdaad aanvragen, je krijgt er ook een ander abonnement bij. Het nieuwe abonnement is 50 cent per maand duurder, je gaat een jaarcontract aan en je betaalt eenmalige activatiekosten van €19,95 voor het verzenden etc van de box.
Gelukkig haal je die activatiekosten er snel uit, omdat de Mediabox Next een heel stuk energiezuiniger is 🙂

Zie hier voor meer informatie, of nemen even contact op met Ziggo 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Je kunt die inderdaad aanvragen, je krijgt er ook een ander abonnement bij. Het nieuwe abonnement is 50 cent per maand duurder, je gaat een jaarcontract aan en je betaalt eenmalige activatiekosten van €19,95 voor het verzenden etc van de box.
Gelukkig haal je die activatiekosten er snel uit, omdat de Mediabox Next een heel stuk energiezuiniger is 🙂

Zie hier voor meer informatie, of nemen even contact op met Ziggo 🙂

Groet,
Evert
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
daveyholla alle nodige info is hier gegeven door Evert, top! Zijn er nog meer dingen die je graag wilt weten over de Mediabox Next?

Uitgelicht topic