Thanks, helaas zijn de problemen nog niet opgelost. Vanochtend kwam een aardige monteur, die ook toevallig om de hoek woont. Hij heeft een re-furbished kastje geinstalleerd, Eind goed al goed zou je denken. Na twee uur belt mijn partner mij op dat er een brandlucht van het kastje af komt. Snel uitgezet natuurlijk. Je zou niet thuis zijn en mijn twee honden vliegen in de hens… moet je toch niet aan denken.
Als zelfs de monteur al zegt dat het afgeschreven kastjes zijn die zoveel problemen hebben, waarom blijft ziggo hier dan toch mee doormodderen?
Financieel plaatje blijkt… deze ochtend werd geinsinueerd dat als ik het top pakket bij ziggo zou hebben, ik waarschijnlijk beter werkende hardware zou krijgen. Hoewel ik de 71 euro p/mnd die ik nu betaald ook best top-hoog vind.
Ik wil niet graag zeuren, en ik heb ook positieve ervaringen met ziggo.
Toen mijn hond geopereerd werd kreeg ik van ziggo een kaartje en een chocoladereep. Prima klantenbinding. Maar ik heb liever goed werkend spul.