1
Vraag
2
Reacties
A3aan79

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes

Verbeterpuntje Mediabox Next

Door de webcare medewerker verwezen naar deze plek om een verbeterpuntje door te geven voor de Mediabox Next.

Allereerst complimenten dat er nu eindelijk een apparaat is waar ik echt blij van wordt!
Lekker snel, duidelijk menu.

Een klein puntje ter verbetering heb ik nog wel en dat is als je radio speelt deze na een bepaalde tijd op een soort screensaver springt waarbij het logo van de zender heen en weer beweegt. Echter blijft er middenin het beeld een oranje punt staan. Met het oog op inbranding in het scherm lijkt me dit geen goed idee. Waarom die punt er staat is mij verder ook een raadsel...

Misschien kan hiernaar gekeken worden en dit er met een update uitgehaald worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Wil je alles over de laatste software update te weten komen? Hou dan het volgende topic in de gaten: Alles over de software update van de Mediabox Next.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Blij dat je zeer enthousiast bent over de Nieuwe Media Box Next.

Ik kan als enige het puntje meenemen naar de Moderators zodat deze het kunnen doorgeven aan Ziggo. Zelf heb ik de Oude Media Box XL nog en kan er weinig over zeggen, maar wel je tip doorgeven.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Haha... Garfield kan alleen het punt meenemen naar de Moderators.
Ja, dan zitten die weer met die punt 🙂 Maar een goed punt!

Veel plezier in ieder geval met je nieuwe Mediabox Next 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey!
Ja, goed punt (ik krijg er een punthoofd van).
Sterker nog; zo goed dat het het al in één van de volgende updates opgelost wordt ^^. Dan wordt de punt namelijk een animatie en is dit dus geen punt meer ;-).

(je zou bijna denken dat we bij de Karwei werken)
A3aan79
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes
Dank Lycke Ziggo! Jij scoort punten!

Nog een vraagje... wanneer is de volgende update? En wordt dan ook het probleem m.b.t. de favorieten opgelost wat hier gevraagd wordt?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Daar heb ik helaas nog geen informatie over, A3aan79 . Sorry (minpunten 😉 ). We houden je op de hoogte!
A3aan79
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes
Ah geen punt Lycke Ziggo ... We wachten het rustig af 🙂 Ben al blij dat het opgelost gaat worden!
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Wil je alles over de laatste software update te weten komen? Hou dan het volgende topic in de gaten: Alles over de software update van de Mediabox Next.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic