Schiffenegger

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

UPC mediabox start niet op, begint achter elkaar opnieuw te downloaden

UPC mediabox start niet op, begint achter elkaar opnieuw te downloaden. Daarna begint hij eindeloos opnieuw. Ik heb alle aansluitingen e.d. gecontroleerd en het zit allemaal goed. Is de UPC-mediabox stuk?

Gaarne ontvang ik je advies. Het beeld blijft zwart.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Top dat je zo snel reageert @Schiffenegger. Bij deze wil ik je laten weten dat ik je mediabox heb laten omruilen. Binnen 3-5 werkdagen ontvang je jouw vervangende mediabox via Post NL. Zodra de Track en Trace bekend is, dan ontvang je deze van ons per e-mail. Jouw huidige mediabox zien we dan weer tegemoet komen. Laat je ons weten of het probleem met de nieuwe mediabox is opgelost?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Schiffenegger
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik wil iemand van “Ziggo” ,die direct contact met mij opneemt.Bah

 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Heeft u al telefonisch contact gezocht met de klantenservice?

Werkt uw internet verbinding wel naar behoren?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Schiffenegger
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank! postcode en profiel staan erin. Ik wacht nu af

Groet,

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Helemaal top!

Graag gedaan?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemiddag @Schiffenegger en welkom op de Community,

Goed dat je via dit kanaal contact met ons opneemt. Ik begrijp dat je Mediabox (type Cisco HDDVR) in de opstartcyclus blijft hangen. Krijg je ook niet het welkomst of installatiescherm te zien?
Probeer anders het volgende eens te doen.

  1. Haal de Cisco HDDVR van de stroom gedurende 20 seconden van de stroom
  2. Schakel na het verstrijken van de 20 seconden de stroom weer in en druk kort daarna op de Channel - (CH - ) knop aan de voorkant van de Cisco HDDVR
  3. Wacht totdat je “R-Scanning / SW Update in progress” in het display ziet staan. Als je de TV aan hebt staan zul je een symbool zien met een stekker en een stopcontact.
  4. De Cisco wordt nu gereset en voert gelijk een software update uit.

Dit kan tot 20 minuten duren, daarna dien je weer het installatiescherm te zien. Kijk nu of het lukt om de Mediabox weer aan te krijgen. Mocht dit niet lukken, dan lijkt het mij verstandig dat we de Cisco Mediabox gaan omruilen.
Laat het mij maar weten als dat nodig is. 

 

Schiffenegger
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Paul,

ik ga het morgen proberen. ( het is nu vrij laat )

Ik hou je op de hoogte,

Groet

Schiffenegger
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Paul,

 

Ondanks het 5X te hebben geprobeerd, blijft het euvel hetzelfde.

Wat gaan wij nu doen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Schiffenegger 

Helaas dat de tip van Paul het probleem niet heeft opgelost! Ik ben bang dat het probleem dan in de mediabox zelf zit. Op dit moment heb je van ons een mediabox gekregen met opnamefunctie (HD DVR) bij jouw TV Start abonnement. Deze werden geleverd toen de reguliere standaard mediabox bij dit abonnement (zonder opnamefunctie) niet voorradig waren. Ik wil jouw mediabox gaan omruilen, maar ik kan niet garanderen dat je weer hetzelfde type mediabox gaat ontvangen. De kans bestaat dat dit de een HD Pace (standaard mediabox zonder opnamefunctie) wordt die in eerste instantie dus bij je abonnement hoort. Mocht dit geen probleem zijn, dan hoor ik het graag. Dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe mediabox krijgt toegestuurd. Het leek mij alleen wel zo netjes om je vooraf hiervan op de hoogte te stellen.

Schiffenegger
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

Dank!

Ik accepteer graag een andere box, want ik neem toch nooit iets op.

Na ontvangst volgt de retour van de oude box.

 

Groet

Schiffenegger

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Top dat je zo snel reageert @Schiffenegger. Bij deze wil ik je laten weten dat ik je mediabox heb laten omruilen. Binnen 3-5 werkdagen ontvang je jouw vervangende mediabox via Post NL. Zodra de Track en Trace bekend is, dan ontvang je deze van ons per e-mail. Jouw huidige mediabox zien we dan weer tegemoet komen. Laat je ons weten of het probleem met de nieuwe mediabox is opgelost?

Schiffenegger
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank @Cecilia,

Ik zal je laten weten of alles het doet.

Fijn weekend,

Uitgelicht topic