Beantwoord

UPC Mediabox HD: geen Netflix?

  • 20 februari 2019
  • 5 Reacties
  • 856x Bekeken

Ik heb een mediabox waar UPC op staat. Verklaart dat waarom hij aangeeft dat kanaal 150 niet bestaat/ werkt (Netflix)?
icon

Best beantwoord door SPR 20 februari 2019, 14:39

Je geeft eigenlijk al het antwoord want alleen op de Horizon box of Mediabox XL zoals hij nu heet werkt kanaal 150.
Op alle andere soorten werkt dit kanaal niet. Dus je hebt waarschijnlijk een HDDVR of een standaard Pace mediabox .
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 1
Badge
Je geeft eigenlijk al het antwoord want alleen op de Horizon box of Mediabox XL zoals hij nu heet werkt kanaal 150.
Op alle andere soorten werkt dit kanaal niet. Dus je hebt waarschijnlijk een HDDVR of een standaard Pace mediabox .
Reputatie 7
Badge +26
Het kan zijn dat op een serie Horizon Media Boxen het Logo van UPC staat vermeld
zoals op de foto.

Maar bij Pace DCR7111 en Humax en CI+ werkt kanaal 150 niet.

Ok, dan moet ik daar iets aan doen ;-)
Dank!
Reputatie 7
Badge +26
Je kan een nieuwe Media Box XL aanschaffen via Ziggo dan heb je zeker de kanalen 150 Netflix, 151 Videoland. Maar als je in het bezit bent van een Smart TV die dit heeft ingebouwd, kan je die het beste gebruiken. Op deze pagina Media Box XL Specificaties kan je de gegevens van de media box bekijken en als je hem wilt bestellen kan je dat doen via

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/uitleg-mijn-ziggo
Reputatie 7
Badge +26
***Aangepast*** zie boven