Runstraat

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitzending gemist geeft problemen

Uitzending gemist openen via de rode knop op mijn afstandsbediening is heel traag. Als deze dan eindelijk opent en ik kijk een programma terug, dan knalt deze er regelmatig uit. Ik kijk ook naar Netflix en YouTube via de tv en CI+ en dat werkt prima. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Enkele tips voor verschillende Wifi problemen met verschillende apparaten:

Wifi verbindingsproblemen - mogelijke oplossingen.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Runstraat 

Welkom op de Community! Als je een programma wilt terugkijken dan heb je natuurlijk niet zin om daar lang op te moeten wachten. En het wordt echt irritant als het daarna wegvalt. Krijg je ook een foutmelding te zien als dat gebeurt? Hoe is het TV met internet verbonden, draadloos of bekabeld?

Runstraat
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel voor je reactie. Ik krijg soms de melding "service niet beschikbaar", maar meestal krijg ik geen melding. Mijn tv is via Wi-Fi verbonden. Ik zal een kabel proberen en kijken of dit helpt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Enkele tips voor verschillende Wifi problemen met verschillende apparaten:

Wifi verbindingsproblemen - mogelijke oplossingen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Runstraat , ben je aan de slag gegaan met de tops van @Be rt ? Gaat het nu beter? 🙂 

Runstraat
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn tv met een kabel aangesloten op mijn modem, maar uitzending gemist geeft nog steeds problemen... Gisteren tijdens een uitzending van 10 min knalde uitzending gemist er 3x uit... Andere suggesties zijn welkom 🙂

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Weer met dezelfde melding, @Runstraat ? 

Heb je meerdere TV's thuis? 

Runstraat
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, weer met dezelfde melding. Ik heb maar 1 TV in huis en dit is een nieuwe Samsung TV (paar maanden oud)

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Duidelijk. Deze TV heb je dus sinds een paar maanden. Hoe ging het hiervoor op je vorige tv? 🙂 

Runstraat
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn vorige TV had geen internet connectie. Ik heb nu de NPO App geinstalleerd op mijn TV en ik ga testen of dat beter werkt. TBC.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hoe gaat het, @Runstraat ? 🙂 

 

Runstraat
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog niet zo goed... ik gebruik nu de NPO app op mijn TV, maar deze is ook heel traag. Als ik het programma dan eindelijk gevonden en opgestart heb, dan hapert de uitzending regelmatig... iemand nog ideeën?? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hm, dat klinkt niet goed :-(. Is je tv momenteel nog steeds bekabeld verbonden? (en gebruikt hij die verbinding ook daadwerkelijk, dat hij niet nog wifi pakt?) 

Runstraat
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, maar de bekabeling heb ik al geprobeerd en dat maakte geen verschil. Ook heb ik een speedtest uitgevoerd vanaf mijn iPad en die ziet er prima uit.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292... 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Uitgelicht topic