1
Vraag
2
Reacties
esriroge

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV-zenders uitschakelen

ik wil in de nacht de tv zenders uitschakelen aangezien mijn demente moeder anders tot 6 uur ochtend blijft zitten.heb al de smartkaart eruit gehaald maar dan ontvang je even goed Nederland 1 2 en 3 en die wil ik ook op storen hebben want zolang er tv beeld is blijft ze zitten, hoe krijg ik dit voor elkaar
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Is er op de TV een instelling om automatisch en standby te gaan na een in te stellen periode?
Op mijn TV is die er.

Bekijk in context

7 Reacties 7
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Is er op de TV een instelling om automatisch en standby te gaan na een in te stellen periode?
Op mijn TV is die er.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23566Posts
  • 1049Oplossingen
  • 7484Likes
En anders een tijdschakelaar tussen de TV zetten de goedkoopste oplossing als de TV geen Standby of andere optie hebt.

Bij de Action heb je ook 2 Schakel en afstandsbediening units die kan je met je smartphone bedienen op afstand, ik zal er straks later op de dag even foto maken. Maar ook een optie, kan je via de App de TV uitzetten en Aanzetten.
esriroge
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
standby heeft de tv wel heb ik ook al geprobeerd maar dan zet ze hem weer aan.mediakaart heb ik ook uit de tv gehaald maar dan blijft Nederland 1 2 en 3 en die moeten eigelijk ook op storen.ga Ziggo wel eens bellen
Haander

Level 9
  • 343Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
Af en toe is dit forum echt een comedyfilm.

Jazeker, ga Ziggo bellen om te zeggen dat je niet in staat bent om de televisie van de stroom te halen...

Misschien kun je gewoon iedere avond een baksteen door de tv gooien.
Wordt wel een dure hobby...
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
edit: zelfde antwoord als Dave
esriroge
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Haander wrote:
Af en toe is dit forum echt een comedyfilm.

Jazeker, ga Ziggo bellen om te zeggen dat je niet in staat bent om de televisie van de stroom te halen...

Misschien kun je gewoon iedere avond een baksteen door de tv gooien.
Wordt wel een dure hobby...

dje jij even bijdehand iedere boerelul kan een tv uitzetten maar dat zet je ook weer aan.eens kijken als het bij jou thuis gebeurt zoiets dat je moeder dement is en je haar achteruit ziet gaan door te weinig slaap.als je niks zinnigs heb te zeggen hou dan lekker je waffel.ik wil de tv op storen hebben moeilijk he lezen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi allemaal,

Laten we elkaar niet gaan afvallen. Er wordt hier een vraag gesteld. Wanneer de vraag je niet aanstaat, dan hoef je natuurlijk niet te reageren. Wij kunnen je hierbij helaas niet helpen, esriroge. We kunnen niet op bepaalde tijden je tv laten storen. Wellicht is het weghalen van de afstandsbediening of iets dergelijks een idee, of je kan de coax-kabel er op bepaalde tijden uit laten halen. Iets anders kan hierop niet zo snel verzinnen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic