Markske1980

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

terugkijken horizon box werkt niet

Ik ben inmiddels al enkele jaren in het bezit van een horizon box. De laatste maanden ervaar ik echter steeds meer problemen met het terugkijken van programma's. Of hij doet het helemaal niet of ik moet minutenlang wachten tot ik in het menu (TV gids) de juiste dag en tijdstip geselecteerd heb. Als ik een programma terug kan kijken hapert hij of loopt hij op bepaalde stukken vast en kan dan enkel de horizon uitzetten en opnieuw opstarten. Terug naar het menu of naar tv kijken is dan niet meer mogelijk. De horizon box reageert dan nergens meer op.

Nu heb ik op dit forum alle stappen doorlopen die men adviseert maar helaas zonder het gewenste resultaat.
Ik heb al diverse malen een aantal uur de stroom eraf gehad.
Alle fabrieksinstellingen opnieuw terug gezet.
Het automatisch schijfbeheer staat uit
Op de schijf staan geen programma's opgeslagen want deze wis ik direct nadat ik ze teruggekeken heb.
Ik heb de horizon box uit het thuisnetwerk gehaald...geen resultaat....terug gezet...ook geen effect.

Hoe kan ik de horizon weer naar behoren laten werken? Of is hij langzaam aan het overlijden?

Mvg,
Mark
3 Reacties 3
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Markske1980 Kan je even aangeven hou jou signaal sterkte is? Staat deze in de goed? menu optie>diagnostiek
In zwak en uitmuntend kan dit ook problemen geven voor oa tv gids etc, de box raakt van slag.
Signaal kwaliteit moet WEL uitmuntend zijn. Verder kijk ook nog eens je aansluitingen na : Zit alles nog goed etc etc En wees echt zeker dat het thuisnetwerk echt verwijderd is..( wat je eigenlijk al aangaf.)

NB Verder zie ik dat je al veel geprobeerd hebt om ea op te lossen.

Ziggo kan op afstand in je mediabox xl kijken om te zien wat er evt. verkeerd loopt. Wellicht dat een van moderators even in je box kan kijken oa Mark Ziggo
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Om het thuisnetwerk zeker eruit te krijgen, volg de stappen in dit topic, als je dat al niet gedaan zou hebben: Thuisnetwerk storing of werkt niet of niet te installeren op Mediabox XL.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Markske1980 . Welkom hier.
Goed dat je een topic aangemaakt hebt. Want dit schiet natuurlijk niet op!

We hebben je niet meer gezien, na de reacties van robbo en Be rt . Heb je een update voor ons?

Uitgelicht topic