Dennis Bottenbe

Level 3
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Terug kijken tv hapert 1e keer

Elke keer als wij een serie of programma terug willen kijken (niet wat we opgenomen hebben maar via de tv-gids) dan hapert en stottert deze enorm! Je hoort ook een harde schelle tik en beeld stottert als een gek. Ik heb er een filmpje van gemaakt maar die krijg ik hier zo niet ge-upload. Het rare is als we dan stoppen met terug kijken en dan opnieuw de serie of programma aanklikken dan loopt die wel goed. We moeten dus elke keer iets 2x starten voordat we het normaal terug kunnen kijken. Iemand enig idee wat dit kan zijn??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis Bottenbe
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Alles is opgelost nu met de NEXT.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Dennis Bottenberg . Sorry voor de late reactie!
Wat je omschrijft klinkt gigantisch irritant. Dit moet zeker beter kunnen.

Wat voor mediabox heb je? En hoe gaat het wanneer je opneemt, in plaats van via replay kijkt?
Werkte het eerder wel gewoon goed/sinds wanneer speelt dit?

Hopelijk tot snel!
Dennis Bottenbe
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Geeft niet, liever een late reactie als geen reactie natuurlijk!

Het betreft een Samsung Electronics SMT-G4701:P01C_0002

Maar het is zeker irritant inderdaad, eigenlijk is dit al vanaf het begin zo maar we zijn pas net over gestapt naar Ziggo. Via replay is het eigenlijk altijd dat we een serie/programma 2x moeten starten, of het beeld blijft stilstaan, of het geluid hapert of het is een mix van beide.

Als we terug kijken van iets wat we opgenomen hebben is het niet altijd maar soms, soms hebben we dan ook geen geluid bij iets wat we opgenomen hebben, ook zeer irritant, na opnieuw het programma aan te hebben geklikt werkt het geluid dan wel.

Wat tevens het geval is dat we bij beide niet lang kunnen pauzeren. Als we een programma wat langer op pauze zetten en dan weer weer afspelen dan komt die altijd met een error. Nu ga je me vast de error vragen maar die heb ik zo niet bij de hand maar die zal ik zsm posten.

Ik hoop dat je hier wat mee kan 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Dennis Bottenberg . Ah, een Mediabox XL (Horizon), dus? Dan herken ik in elk geval het issue met de lange pauze. Dit is iets wat al heel lang niet goed werkt in de mediabox.
Wat betreft het starten van replay; dat moet natuurlijk wel gewoon in 1 keer goed (kunnen) gaan.
Heb je de mediabox toevallig al eens even teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Je hebt hem natuurlijk nog maar net, maar het kan wel goed zijn dit alsnog eventjes te doen. Opnames kan je er gewoon bij bewaren, overigens :-).

Ik hoor graag hoe het hierna gaat.
Dennis Bottenbe
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Heyy Lycke, thnx voor je antwoord. Is het dan wel bekend wanneer dat ongeveer opgelost gaat worden dan met de pauzes??

Ik zal de Horizon eens resetten aankomende week, ik denk donderdag even dan ben ik toch vrij, ik laat je dan weten hoe het daarna gaat oke.
Dennis Bottenbe
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Alles is opgelost nu met de NEXT.

Uitgelicht topic