Zoals je ziet kan ik het drieweg doosje op de AOP er niet tussenuit halen want dan past de connector van de connect box kabel niet op de aansluiting van de binnenkomende kabel
Koop een verloopstukje, als je kaal wilt testen hoe het zit met je Internetverbinding.
Als dat ok is, dan kan er iets aan de hand zijn met de Splitter.
Een andere Splitter proberen is ook een optie.
www.ziggo.nl/chat
Wellicht sturen ze er eentje op.
Je kunt ook meteen een Monteur bestellen
Zoals de boel er nu uitziet, schat ik in dat er een klein risico is dat er kosten aan verbonden zullen zitten. Er is immers niet alleen iets aan de hand met het TV signaal maar ook lijkt iets niet helemaal ok met je Internetverbinding.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/
Kijk bij Storing.
Wat je voor de zekerheid nog kunt doen is een speedtest van je internetverbinding.
http://www.dslreports.com/speedtest
Sluit het test systeem bekabeld aan op de ConnectBox, zonder eigen netwerkapparatuur ertussen.
Je zou dan de snelheid van je abonnement moeten halen.
Als dat herhaaldelijk niet zo is dan zegt dat iets over een probleem met die verbindng. Bij 1 keer ok, ook doortesten- 1 goede meting zegt nog niks. Vertel de uitkomst van de tests en de snelheid van je abo.
Ik vroeg (en Steef daarna ook) naar de Uptime van de ConnectBox, maar kreeg geen antwoord.
Gr Han