Beantwoord

Storing in interface Mediabox xl

  • 22 mei 2019
  • 2 Reacties
  • 71x Bekeken

Dag,

Sinds gisteren maken we gebruik van de Mediabox XL. De uitsluitingen zitten goed en we hebben haarfijn beeld. Ziet er perfect uit.

Bij het wisselen van zenders of het gebruik maken van de tvgids en alle andere opties van de media box is storend beeld zichtbaar. Er trekken strepen en blokken over het beeld. Het is alleen zichtbaar in de interface van de Mediabox. Zodra het erg springt, is en blijft het beeld van de tv gewoon goed scherp en helder en is er niets zichtbaar. Alleen zodra je switcht van zender of naar de interface gaat, dan wel.

Signaalsterkte is matig, signaal kwaliteit is uitmuntend.

Wat zou het kunnen zijn?
icon

Best beantwoord door Boe_Zwolle 26 mei 2019, 06:57

Dag Evert,

Dank voor je reactie. Daar had ik zelf ook aan gedacht, maar dan waren die blokken en strepen toch ook in het beeld zichtbaar geweest en niet alleen in het menu?

We hebben contact gehad gehad met Ziggo en zij hebben ons een nieuwe Mediabox xl toegestuurd. Deze hebben we gisteravond aangesloten en het menu ziet er perfect uit. Zonder blokken en strepen. Ook het beeld is en blijft perfect. Hiermee lijkt het dus aan de Mediabox te liggen. Het is dus opgelost.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Je zegt het eigenlijk zelf al 🙂
De signaalsterkte is matig en dat is te weinig. Die moet namelijk ergens in Goed staan.

Heb je de Mediabox XL minder dan 8 weken binnen? Dan zou ik een afspraak maken met een installatiemonteur. In de eerste 8 weken is die gratis en dan zorgt hij ervoor dat alles goed is😊

Je kunt hier die afspraak inplannen.

Groet,
Evert
Dag Evert,

Dank voor je reactie. Daar had ik zelf ook aan gedacht, maar dan waren die blokken en strepen toch ook in het beeld zichtbaar geweest en niet alleen in het menu?

We hebben contact gehad gehad met Ziggo en zij hebben ons een nieuwe Mediabox xl toegestuurd. Deze hebben we gisteravond aangesloten en het menu ziet er perfect uit. Zonder blokken en strepen. Ook het beeld is en blijft perfect. Hiermee lijkt het dus aan de Mediabox te liggen. Het is dus opgelost.

Reageer