Storing E109-4


Mijn humax valt steeds uit, geeft veel storing, vooral als je programma's op pauze zet en later terug wil kijken. Dit is overgens alleen mogelijk als je zelf een opslag apparaat hebt geregeld.
Maar ook met live tv is er vaak storing, soms komt het beeld helemaal niet meer terug en kun je opnieuw opstarten.
Storing E109-4

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +8
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/e109-melding/
Reputatie 7
Hi Jeroen, welkom op onze Community!

Ik neem aan dat je een Humax 5100C of 5300C hebt aangezien je daar een opslagapparaat op aan kunt sluiten via USB voor opnames (en pauzeren). Deze functie wordt door ons echter niet ondersteund, dus het vastlopen daarvan kan ik vanuit Ziggo niets aan doen. Een reset naar fabrieksinstellingen kan wellicht geen kwaad.

Een E109-4 melding kan een probleem zijn aan onze kant, maar in sommige gevallen ook van de smartcard. Je kunt via Mijn Ziggo de rechten op de smartcard handmatig vernieuwen. Ga hiervoor onder "producten" naar je digitale ontvangers en klik onder de smartcard waar je problemen mee ervaart op "zenders en pincode herstellen".
Ik ben wel benieuwd, mocht de foutmelding nogmaals optreden, zie je deze melding op alle zenders of op enkele? Check in ieder geval ook of NPO1 de foutmelding geeft of niet.