Een Smartcard van een andere klant staat niet geregistreerd in je Mijn Ziggo.
Ziggo registreert zo'n Smartcard niet voor je.
Die had volgens de geldende regels teruggestuurd moeten worden.
Als je nog zelf een lang niet gebruikte Smartcard hebt liggen, die wel is geregistreerd in je mijn Ziggo, dan kun je die gaan gebruiken. Het kan dan nodig zijn de Zenders opnieuw op te halen (= Smartcard opnieuw activeren) via je Mijn Ziggo.
Maar
let op. Als je in voormalig UPC gebied woont, dan heb je niets aan een Smartcard in een Humax. Voor de gebieden, zie:
https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/oud-of-nieuw-ziggo-gebied-12240 Wel kun je in het UPC gebied met een Humax de 'vrije' zenders van het Kabel-TV pakket ontvangen. Dat gaat ook in Ziggo gebied zonder Smartcard.
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/kabel-tvAls je daarentegen in voormalig Ziggo gebied zit en je hebt geen eigen geregistreerde Smartcard beschikbaar voor de Humax, dan kun je er desgewenst een huren.
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/De meegeleverde CI+ Plus module is niet nodig voor de Humax en moet je bewaren.