PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

Smartcard dubbel in Mijn Ziggo

Ik heb twee smartcards in gebruik. Deze staan allebei in Mijn Ziggo vermeld. Een van de smartcards staat daar echter dubbel vermeld, dus in totaal zijn er in Mijn Ziggo drie vermeldingen. Kan dat verder geen kwaad?

Piet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @PJM van der Vooren 

Een dubbelcheck kan nooit kwaad. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat het gaat om twee eigen (koop)smartcards. Voor de activatie betaal je dus verder ook geen extra maandelijkse kosten. Bij jouw abonnement staan twee smartcards actief, namelijk 41005018209 en 10251277702. Hier staat dus niets dubbel actief. Een smartcard kan daarnaast ook maar één keer actief staan en dus niet dubbel actief staan.
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
PJM van der Vooren wrote:

Ik heb twee smartcards in gebruik. Deze staan allebei in Mijn Ziggo vermeld. Een van de smartcards staat daar echter dubbel vermeld, dus in totaal zijn er in Mijn Ziggo drie vermeldingen. Kan dat verder geen kwaad?

Piet.

Zolang het niet twee keer op uw factuur komt en u geen nieuwe apparatuur aanvraagt waardoor het maximum wordt overschreden waarschijnlijk niet. Maar als u het via het contactformulier meldt wordt het vast wel gecorrigeerd. Hopelijk zien ze het niet als een opzegging.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @PJM van der Vooren 

Een dubbelcheck kan nooit kwaad. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat het gaat om twee eigen (koop)smartcards. Voor de activatie betaal je dus verder ook geen extra maandelijkse kosten. Bij jouw abonnement staan twee smartcards actief, namelijk 41005018209 en 10251277702. Hier staat dus niets dubbel actief. Een smartcard kan daarnaast ook maar één keer actief staan en dus niet dubbel actief staan.
 

PJM v.d. Vooren
Topicstarter
Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

Hoi @Cecilia Ziggo,

Dank voor je reactie.

De smartcardnummers kloppen, maar in Mijn Ziggo staat de smartcard die begint met een 4 twee keer vermeld. Er staat in Mijn Ziggo dus drie keer een smartcard vermeld, waarvan dus één dubbel. Vandaar mijn vraag.

Ik begrijp dat dit verder geen gevolgen heeft?

Piet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dit heeft inderdaad geen gevolgen @PJM van der Vooren. Blijft bijzonder dat jij hem daar twee keer ziet staan, terwijl het bij jouw klantgegevens wel gewoon goed staat vermeld.

PJM v.d. Vooren
Topicstarter
Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

Dank je wel, @Cecilia Ziggo! Ben ik ook eens bijzonder… 

Piet.

Uitgelicht topic