Vraag

Smartcard activeren

Ik heb een koop smartcard die nu code E19-4 geeft. Als ik bij mijn producten kijk staat deze kaart er niet bij. Deze is destijds wel door Ziggo geaciveerd. Ziggo zegt omdat de kaart er niet bij staat zij hem niet voor mij kunnen activeren.

Weet iemand een manier om deze kaart toch geactiveerd te krijgen?

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @prstolk,
Heb je deze kaart vóór de fusie van 13-04-2015 bij Ziggo gekocht en geactiveerd?
Ja.
Op het kaartje staat zelfs nog de naam van Casema
Reputatie 7
Badge +11
prstolk schreef:

Ja.
Op het kaartje staat zelfs nog de naam van Casema

Hallo @prstolk,
Misschien dat een moderator binnen dit forum hier binnenkort even naar kan/wil kijken.
Ik kan me voorstellen dat de helpdesk daar niets (meer) mee kan, het is geen Ziggo-kaart.
Even afwachten dus.
Welkom op de Community, prstolk! Wanneer werkte deze smartcard voor het laatst? Ik zie dat er een zenderupdate is gestuurd naar de 3 smartcards die actief staan bij je abonnement. Kan je ons een update geven? Doorloop ook de stappen over de E19 melding.
Hoi Marianne,
Gisteren werkte de kaart nog.
Ik heb 1 Horizon box en 4 koop smartkaarten. Bij mijn abonnement staan 4 smartkaarten waaronder die van de Horizonbox. Deze 5e kaart is ooit door Ziggo (misschien nog Casema) geactiveerd maar je krijgt hem niet te zien bij mijn abonnement en deze kaart geeft de E19-4 melding. Ik kan helaas niet zelf via mijn abonnement deze opdracht geven.
Reputatie 2
Badge +3
@prstolk
Ik heb nog een oud tv home smartcard (voordat het @home werd) die nog steeds werkt dus dat moet geen probleem zijn.
Heb op dit moment ook nog een mediabox xl en 4 smartcards. (mediabox xl wordt vervangen door ci+)

Reputatie 7
Hallo prstolk,

Je hebt dus nog een oude kaart die je al sinds de start van onze samenvoeging niet hebt gebruikt? Dat kan dan inderdaad wel problemen geven.

Zou je mij via een privébericht je klantnummer en het kaartnummer kunnen doorgeven? Dan ga ik kijken of ik hem kan achterhalen.

Gr,

PS, je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor stuur bericht.
Reputatie 2
Badge +3
@Ronald Ziggo
prstolk schreef:

Hoi Marianne,
Gisteren werkte de kaart nog.
Ik heb 1 Horizon box en 4 koop smartkaarten. Bij mijn abonnement staan 4 smartkaarten waaronder die van de Horizonbox. Deze 5e kaart is ooit door Ziggo (misschien nog Casema) geactiveerd maar je krijgt hem niet te zien bij mijn abonnement en deze kaart geeft de E19-4 melding. Ik kan helaas niet zelf via mijn abonnement deze opdracht geven.

Reputatie 7
Hmm... Goed punt... volgens mij heb ik meer slaap nodig... 🤤 😢
Maar los van dat heb ik de informatie nog steeds nodig.

Gr,

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics