Rocksinger

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte ontvangst Comedy Central

Ik kan nergens op de Ziggo website aangeven dat Comedy Central nu al een week of 3 nauwelijks te ontvangen is vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Mijn vraag is dus of deze storing binnen afzienbare tijd wordt opgelost.

 

4 Reacties 4
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Hier doet kanaal 15 het gewoon.

Meestal is er een probleem met een kabel of connector wanneer een of een beperkt aantal kanalen het niet goed doet. Ik zou beginnen met controleren of er ergens een kabel loszit.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Rocksinger , welkom hier!

 

Wat ontzettend balen dat je al weken de zender Comedy Central niet kunt ontvangen. Daar is de pret snel vanaf en ik help je dan ook graag om dit weer aan te praat te krijgen. 

 

Net als @iMark heb ik de zender hier ook gecontroleerd en ervaar ik geen problemen. Kun je alle andere zenders wel zonder problemen ontvangen? 

Zo ja; dan lijkt het erop dat de frequentie waarover Comedy Central wordt verstuurd naar je mediabox verstoord wordt. Hierdoor kan je mediabox het signaal niet foutloos vertalen naar beeld en geluid. 

Ik raad je dan ook aan om de stappen op deze pagina te doorlopen. Als je dat hebt gedaan, heb je dan weer een goede kwaliteit beeld? 

Zroel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. Comedy Central geeft een blokkerig beeld, zowel beneden als op de slaapkamer. Beide TV’s hebben een CI+ module. Dit is opeens begonnen een aantal weken geleden. De bekabeling is niet gewijzigd.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zie de reactie van iMark hierboven, signaalproblemen hebben heel vaak die oorzaak.

Er kan altijd wat los gaan zitten. Ook kan instraling plaatsvinden bijv. 4g antennes geplaatst.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/signaal

Uitgelicht topic