Yasmir

Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Slecht signaal Ned 1-3 etc sinds 20 uur vanavond -vervolg

Willem-A
Beste willem,

even een update mbt de Humax 5200c.
de afgelopen 3-4 weken heb ik vanwege de reparatie aan de 5200 weer via mijn oude 5050C gekeken.
geen enkel probleem met het signaal en beeld. Alles perfect.
gisteren de zogenaamd gerepareerde 5200C weer aangesloten. Je raad het al: het was weer bal daarnet.
geen idee wat de monteur die door humax was aangewezen gedaan heeft maar het lijkt niet de oplossing voor dit probleem.
ik word gedwongen om weer mijn 5050 aan te sluiten om geen problemen te hebben.

wat raad jij me aan? Monteur Ziggo? Lijkt mij toch duidelijk dat het aan de 5200C ligt gezien bovenstaande en alle posts in het vorige topic.

3 Reacties 3
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Yasmir

waar is de Humax gerepareerd dan? Je schrijft dat er een monteur aangewezen zou zijn door Humax, maar Humax repareert zelf, en ik raad altijd aan de Humax daar naartoe te sturen. Dat is niet gebeurt begrijp ik nu? Maar ik zie weinig verschil met eerder en vraag me af of er wel wat me de 5200c is gedaan?

Een monteur van Ziggo bestellen heeft in deze niet veel zin want als de 5050 al die tijd wel goed zijn werk heeft gedaan, kan het eigenlijk niet aan het signaal liggen. En ik zie nu nog een vrij fors verschil tussen de sterkte van beide tuners en een oplopende BER. Dus is er iets mis, en dat moet simpelweg worden opgelost.

Maar hoe zat het ook alweer? Had je de 5200c nou nieuw gekocht?
Yasmir
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Willem-A
Ik vond het ook vreemd, maar heb Coolblue direct ge-appt dat dit een teijfelachtige “reparatie” is en dat ik een nieuwe wil. Daar zijn ze het mee eens. Dus ik krijg een nieuwe zodra die leverbaar is.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Yasmir

o ja, zo zat het. Je had 'm daar nieuw gekocht. Ben benieuwd hoe de nieuwe het gaat doen, maar kan me bijna niet voorstellen dat je ditzelfde te zien krijgt.

PS: schrijf het serienummer even op van dit apparaat voordat ie terug gaat. Dan kun je niet dezelfde terug krijgen. Want geloof me, dat gebeurt soms.

Veel succes!!

Uitgelicht topic