@tajvdz “Verder kan iedereen wel bijdehand lopen doen over die aansluiting maar die heb ik duidelijk beschreven. En nogmaals mocht die brak zijn en ik daar twijfels over had dan had ik foto's geplaatst. voor nu is het overbodige info want het antwoord dat er na komt is ja anders kun je het niet doen! Hij komt achter de tv binnen en er zit een witte doos op met radio en tv aansluiting. Van daar gaat de originele coax kabel die bij de Mediabox zat (wel 3 meter, mocht ik een nieuwe versterker bestellen dan bestel ik meteen een 1,5 meter kabel mee). naar de mediabox. Die Tratec versterker zit daar nu op geklikt. De nieuwe versterker moet met een kabeltje zag ik. kan die gewoon op de wandcontactdoos? “
“Verder kan iedereen wel bijdehand lopen doen over die aansluiting maar die heb ik duidelijk beschreven.”
Beschrijven heeft geen zin met de verschillende aansluitingen die Ziggo heeft of je moet het merk en model van de wandcontactdoos kunnen beschrijven en het feit of je IEC en/of f-connectoren gebruikt.
Dit is geen bijdehandheid, maar veel ervaring met de verschillende aansluitingen en verschillende kabels die Ziggo in de verschillende regio's in gebruik heeft evenals veel technische installatie ervaring en kennis met al deze verschillende aansluitingen die Ziggo in gebruik heeft, zijnde IEC of f-connector aansluitingen.
“Hij komt achter de tv binnen en er zit een witte doos”
Er zijn tientallen verschillende witte dozen met een andere inhoud, waarvan de meesten binnenkort niet meer geschikt zijn als Ziggo overgaat op andere tv-frequenties en deze worden bij problemen direct preventief verwisseld om te voorkomen dat later bepaalde kanalen onverwacht niet meer te zien zijn en dat de klant dan moet wachten op een monteur.
“Ik heb tot 3 maal toe gezegd hoe het is aangesloten en voor mijn vragen is de aansluiting niet van belang.”
Dus toch wel aan de volgende vraag te zien.
“De nieuwe versterker moet met een kabeltje zag ik. kan die gewoon op de wandcontactdoos?”
Dat is gewoon zo niet te zeggen, vanwege de verschillende aansluitingen die in gebruik zijn bij Ziggo.
“Mensen wat zijn jullie vervelend.”
“Dit is dezelfde muur waar ik bij de klantenservice ook tegen aan loop!”
Als je nu op 2 verschillende plaatsen tegen dezelfde vragen oploopt om je probleem op te lossen, enerzijds bij de Ziggo helpdesk en anderzijds bij ervaren andere klanten en/of zelfs klanten die dit soort werkzaamheden jarenlang hebben uitgevoerd in de praktijk, komt het dan niet bij je op dat jij diegene bent die geholpen wilt worden, maar steeds niet de juiste gegevens aanlevert om je goed te kunnen helpen?