Troeter

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Seizoen opname niet te verwijderen

Ik heb aan het begin van de serie de spa, aangegeven, dat ik het hele seizoen wilde opnemen. Dit is gelukt. Na een tijdje wilde ik niet meer, dat het hele seizoen werd opgenomen, dus heb de opname geannuleerd van het seizoen geannuleerd. Nu ben ik maanden verder en nog steeds worden de afleveringen van de spa opgenomen. Ik verwijder deze nu iederedag afzonderlijk. Ik heb ook geprobeerd weer het hele seizoen te annuleren, maar dat lukt nog steeds niet. Heeft iemand een idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Troeter,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Er zijn al een aantal topics aangemaakt en zal er hier een paar uitlichten met de hoop dat deze je kan helpen: Voor het verwijderen van geplande opnames: Ga in het menu naar mijn media --> geplande opnames. Daar kan je kiezen om deze te verwijderen (ALLE AFLEVERINGEN (SEIZOEN)). Niet op alles verwijderen klikken want dan ben je, zoals je zelf ook al aangeeft, alles in 1x kwijt. Je moet ze dus 1 voor 1 verwijderen.

Deze topic bevat informatie dat mensen heeft geholpen. Het is iets teveel om hier te melden, daarom stuur ik je de link (bekijk gelijk het groene gedeelte en/of lees de topic eens door): https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/opname-verwijderen-lukt-niet-probleem-wat-al-jaren-speelt-6572/index1.html

Ik hoop dat je hier een beetje verder mee komt. Goed weekend!

Bekijk in context

1 Reactie 1
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Troeter,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Er zijn al een aantal topics aangemaakt en zal er hier een paar uitlichten met de hoop dat deze je kan helpen: Voor het verwijderen van geplande opnames: Ga in het menu naar mijn media --> geplande opnames. Daar kan je kiezen om deze te verwijderen (ALLE AFLEVERINGEN (SEIZOEN)). Niet op alles verwijderen klikken want dan ben je, zoals je zelf ook al aangeeft, alles in 1x kwijt. Je moet ze dus 1 voor 1 verwijderen.

Deze topic bevat informatie dat mensen heeft geholpen. Het is iets teveel om hier te melden, daarom stuur ik je de link (bekijk gelijk het groene gedeelte en/of lees de topic eens door): https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/opname-verwijderen-lukt-niet-probleem-wat-al-jaren-speelt-6572/index1.html

Ik hoop dat je hier een beetje verder mee komt. Goed weekend!

Uitgelicht topic