struik Je bepaald natuurlijk zelf op welke manier je contact met ons opneemt. Omdat je een topic hebt gestart reageer ik hier ook.
Als je antwoord wil geven op mijn eerdere vragen, kan ik je in ieder geval verder ondersteunen, dus nogmaals:
- Krijg je de melding 'gecodeerd' wanneer je de SBS9 zelf bekijkt of alleen wanneer je de zender via 'TV gemist' wil bekijken?
struik wrote:
Maar die is nu weg cq gecodeerd.
- Wat is de exacte melding die je naar voren krijgt, 'die is nu weg cq gecodeerd' is voor mij nog niet duidelijk genoeg.
SBS9 is onderdeel van 'Kijk' en ik kan daar SBS9 in selecteren. Als ik dan kijk welke programma's er beschikbaar zijn, kan ik eigenlijk alleen maar kiezen voor '2 Broke Girls'.
Dit zijn de stappen die je kunt volgen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/programma-terugkijken-met-tv-gem...We zien je reactie tegemoet en als je via een andere weg contact opneemt, dan wens ik je veel succes en nog een fijne pasen!