Beantwoord

Sansung HD recorder SMT-C7140

Toon eerste bericht

35 Reacties

Reputatie 7

@Sander Ziggo
@Anne H Ziggo
Laatste voorraad net op?
https://community.ziggo.nl/randapparatuur-97/code-universele-afstandbediening-voor-samsnung-smt-c7140-36922?postid=366024

Geeft niet, ik wil alleen weten wat de opties zijn als trouwe klant zijnde.
Bedankt alvast!

Omdat je eerder aangaf dat een universele niet werkt door het ontbreken van de instelcode heb ik alleen gekeken naar het origineel. En die heb hebben we voor deze koopboxen niet meer. In het topic waar je naar refereert staat ook een reactie van @Dave- met een doorverwijzing m.b.t. tot de instelcodes. Heb je deze ook al getest met de enkele universele afstandsbedieningen die je geprobeerd hebt?

@Sander Ziggo

@Anne H Ziggo

Laatste voorraad net op?
https://community.ziggo.nl/randapparatuur-97/code-universele-afstandbediening-voor-samsnung-smt-c7140-36922?postid=366024

Geeft niet, ik wil alleen weten wat de opties zijn als trouwe klant zijnde.
Bedankt alvast!
Omdat je eerder aangaf dat een universele niet werkt door het ontbreken van de instelcode heb ik alleen gekeken naar het origineel. En die heb hebben we voor deze koopboxen niet meer. In het topic waar je naar refereert staat ook een reactie van @Dave- met een doorverwijzing m.b.t. tot de instelcodes. Heb je deze ook al getest met de enkele universele afstandsbedieningen die je geprobeerd hebt?

Ik ben niet blond, maar in de handleiding wordt alleen maar geschreven over instelcodes van de televisie. Of mis ik iets?
Reputatie 7
Badge +25
Klopt zijn de instelcode's voor de TV.

Maar heb je geen universele besteld bij de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +35
"Ik ben niet blond," schreef @Koningspade
Dat is lastig te zien hier of daarvandaan of iemand al dan niet blond is, alsmede kun je niet weten wat iemand al iets wel en/of niet gedaan heeft en/of wel of niet alles weet of deels weet of vrijwel niets weet.

=========================================================================

@Dave- TS wil juist een code om de Samsung HD recorder SMT-C7140 te kunnen bedienen met een andere afstandsbediening en niet de TV met de originele afstandsbediening, want die is nou juist kapot.
Reputatie 7
Badge +25
Snap ik @Be rt

was al opzoek hier in huis naar de codes, kom er morgen op terug want heb ergens de codes liggen. Voor de bediening van de Samsung HD Recorder
Reputatie 7
Badge +25
Ik hoop dat je aan deze link iets hebt @Koningspade

Hier op deze pagina vind je de uitleg en hier Handleiding Ziggo Universele Afstandsbediening

Anders zal de code ook nog hier in de Handleiding Samsung SMT-c7140 te vinden zijn.
Reputatie 7
Badge +35
@Dave- Ah, dat is de juiste handleiding van de universele afstandsbediening, mogelijk kunnen de Samsung codes uitkomst bieden.

In de handleiding van de Samsung SMT-C7140 staan niet de codes voor de Samsung SMT-C7140 om alternatieve afstandsbedieningen te kunnen gebruiken, maar alleen de codes om TV's te kunnen bedienen en Samsung wordt daar zelf niet genoemd in de codelijst voor TV's van de gebruiksaanwijzing.
Reputatie 7
Badge +25
Dan houd het op dit is nog wat ik zelf gebruikte met mijn recoder zelfde die TS ook heeft.

anders toch een universele optie
@Dave- @Be rt
Ik had deze handleiding ook zojuist gevonden, helaas werken die codes niet op de algemeen verkrijgbare universele afstandsbediening. Die zullen alleen op die van Ziggo werken vermoed ik.
Reputatie 7
Badge +25
@Koningspade ik ga vrezen van wel. Enige wat je misschien kan doen is even op Google kijken of marktplaats voor dezelfde afstandsbediening.

Soms willen er bij Kringloopwinkels nog wel eens een bak vol afstandsbedieningen liggen en heb je daar een optie of buurtrommelmarkten afstruinen, de Universele AB van Ziggo is een laatste optie misschien.

Reageer