1
Vraag
2
Reacties
marthine

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

RTL4 niet On demand met Pace Mediabox

Daar ik meestal on demand kijk kan ik RTL4 niet terugkijken terwijl ik RTL4 wél rechtstreeks kan kijken. 

Ik heb abonnement 7 dgn on demand.  Sbs6, rtl 5,6 etc. staan wel in de lijst programma gemist.

Mediabox is PACE.  De meest simpele. 

graag info

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@marthine RTL is dan ook al een tijd gestopt met ondemand content diensten. Mede ivm Videoland. Die nu ook rtl gemist aanbiedt.

Dit was oa te lezen enige tijd geleden. Dus heeft niets met een storing te maken!

 

Dit was al een tijd bekend. zie oa : https://www.totaaltv.nl/nieuws/rtl-stopt-met-online-televisiedienst/

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Niet altijd is On Demand toegankelijk voor programma’s, te kijken, dat heeft met de zenders te maken, maar heb je de Pace al even van de Stroom gehaald en opnieuw geprobeerd op te starten na 30 seconde of iets langer.

Hier misschien iets meer duidelijkheid https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/on-demand-film-of-serie-bestelle...

 

Of is er misschien een storing in uw regio https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/

marthine
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank je Dave voor info. Ik weet dat bepaalde programma's niet altijd vrij worden gegeven voor On Demand.  Ik was ook niet duidelijk in het verwoorden van mijn probleem. 

Ik kan wel rechtstreeks (lineair?) naar RTL4 kijken, maar RTL4 komt niet in de opties voor als ik overschakel naar On Demand. Wel opties voor SBS6, 5,6,7 9? en Canvas bijvoorbeeld.

Resetten doe ik regelmatig (fabr.instellingen) en onlangs nwe Pacebox geïnstalleerd ivm storingen en dat is enige verbetering ivm TV-coax aansluiting ingang box.

Ik ben tzt van plan om een duurder abonnement te nemen i.v.m. nieuwere box, Horizon ofzo waarmee ik ook kan opnemen, maar dan ben ik 10€ p/mnd meer kwijt dan huidige abonnement.  Inmiddels had ik ook al contactform. verzonden aan Ziggo en in afwachting van hun antwoord.   En neen, er is geen storing in regio geconstateerd.  

Mocht je nog aanvulling/idee hebben dan hoor ik dat graag.  Groet

 

   

marthine
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

PS: ik heb wel de instructies update software gevonden: CH indrukken, stroom eraf etc. dus weer wijzer geworden al zal dat niet uitmaken voor mijn probleem.  

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@marthine RTL is dan ook al een tijd gestopt met ondemand content diensten. Mede ivm Videoland. Die nu ook rtl gemist aanbiedt.

Dit was oa te lezen enige tijd geleden. Dus heeft niets met een storing te maken!

 

Dit was al een tijd bekend. zie oa : https://www.totaaltv.nl/nieuws/rtl-stopt-met-online-televisiedienst/

marthine
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Robbo: Kijk hier heb ik iets aan en neen ik wist dat niet.  Ik kijk ook zelden naar commerciële zenders m.u.v. bepaalde programma's en dat doe ik dan via pc "Gemist”.  Ik krijg steeds meer hekel aan die commerciëlen! 

Toen ik voorheen op TV iets wilde terugzien van RTL4 dan was het altijd: “Betálen Pannekoek!”   

Inmiddels antwoord van ZIGO n.a.v. contactform.  Je wil het niet weten, maar ze adviseerden mij om een monteur in te plannen!!!  Ik heb vaak nutteloze antwoorden van Ziggo ontvangen op uitzonderingen na, maar dit slaat alles toch? 

Dus ik ben je dankbaar voor je helder antwoord en hoef ik geen pogingen meer te doen. Als ik aan nwe TV toe ben, dan neem ik duurder abonnement met een meer geavanceerde mediabox. 

Heb jij suggestie welke ik dan het beste kan nemen?  Horizon of ????  

PS: ik heb ZIGGO alleen voor TV en voor i'net XS4all.  Ben dan wel dief van mijn portemonnee maar als de ene eruit ligt, dan heb ik de ander nog en XS4all heeft me sinds 1995 nog nooit in de steek gelaten.  Helaas komt het nu geheel in handen van KPN. Nogmaals dank!

 

 

 

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@marthine  graag gedaan. Inz evt nieuwe mediabox en nieuwe ( evt)tv . Dan zou ik voor de Next gaan. Maar dan moet je wel een alles in een paket of de duurste tv paket nemen. Wat betekend dat je ook internet van ziggo moet nemen.. in de meeste gevalken. Maar wie weet zijn er meer mogelijkheden tegen die tijd. Succes verder. Gr Rob.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic