Vraag

Rode knop voor Ziggo On demand werkt niet Philips Android Smart TV

  • 7 januari 2019
  • 2 Reacties
  • 474x Bekeken

In navolging van ReneQ zijn issue met zijn tv van artikel "https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/rode-knop-voor-on-demand-werkt-niet-24246 "
ervaar ik het zelfde na de laatste Android Update. ziggo al gebeld die komen er niet uit en philips is ook nog niet opo de hoogte als ik ze bel.

Heeft iemand ook deze ervaring met je Philips Smart Android TV.

2 Reacties

Reputatie 7
Hi @Michael-H welkom op onze Community.

Als ik het goed begrijp is na de update van Android in de Smart TV de On Demand mogelijkheid verloren geraakt. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. In het topic waar je naar verwijst ging het om een Salora TV. De oplossing kwam ook bij Salora vandaan lees ik.

Je zou zeggen dat andere mensen met een Philips TV ook een Android update hebben gehad en dit probleem ook tegenkomen. Ik heb even gezocht maar ik kan niets vinden.

Je zou de TV eens opnieuw kunnen installeren? Is de verbinding met internet nog wel goed? Zie je ook een foutmelding?
Reputatie 7
Badge +12
Ik heb er een maar zit in Formal UPC gebied en dan gaat het niet werken dus kan het niet proberen 😞

Reageer