jandomburg

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reply tv geeft foutmelding

Begin deze week de mediabox next in bezit.
gisteravond wilde ik reply tv gebruiken selecteer programma wat ik terug wil kijken laadt het programma maar niet volledig. Vervolgens foutmelding CS 2511 modem opnieuw opstarten of probeer het later nog eens. Maar geen resultaat. Zoek functie doet het ook niet foutmelding CS 8400. Vervolgens klantenservice gebeld wist ook niet de oplossing door gezet naar een collega met melding kan 5 dagen duren.
Graag hoor ik een oplossing
5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Heb je de next op je modem aangesloten met de meegeleverde utp kabel of via wifi?
Is de installatie gedaan door een monteur of heb je dit zelf gedaan?
jandomburg
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Door een monteur gedaan met internetkabel in dianogstiek gekeken daarvstaat alles goed groen aangevinkt dus het ligt niet aan verbinding of netwerkkabel.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dit is een euvel dat eerder is voorbij gekomen. Zie ook:
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/next-en-replay-tv-abonneer-je-40408

Dit lijkt mij een zaak voor een moderator om nader te bekijken in het systeem.
Heb je je postcode en huisnummer vermeld in je profiel? Zo nee, doe dit dan alsnog.
De moderator kan dan voorbereidend werk doen en adequaat reageren.
p.s. verwacht niet direct een reactie vanwege topdrukte bij de moderators.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey jandomburg . Welkom hier! Bij jou gaan er wat andere dingen fout. Ik zie namelijk ook dat je abonnement aangepast wordt naar een start abonnement. En daarbij zit geen mediabox Next. Dus ik vraag me nu wel een beetje af wat er moet gebeuren.
Welk abonnement wil je nu precies?
jandomburg
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het abonnement staat niet goed weer gegeven heb daar contact opgenomen en wordt aangepast naar tv en internet compleet. Er is met het abonnement een en andervfoout gegaan

Uitgelicht topic