Problemen Mediabox XL

ook ik heb maar massa's problemen met de xlbox, 2x monteur geweest, 2de monteur zegt gelijk "o je hebt de oude nog" had m al 2 weken, hij zei dat hij wel een andere zou opsturen, niet gekomen.
zelf ff gebeld,vandaag, zeg ik waarom heb ik niets ontvangen, zegt de telefoonbeantwoorder, want iets anders is het niet, als u zelf niet belt weten we niet wat de bedoeling is, maar ze zal t wel oplossen en een andere box sturen is wel de zelfde want iets anders is er niet, dat is dus geen oplossing, en de belofte van de monteur komt ook niet door.
kortom een hoop ellende steeds uitvallen, heeel veel lawaai, apps opstarten zoals netflix duurt ongeveer 20 min., dus ik denk niet dat t opgelost zal worden, of je moet zelf een humax kopen maar daar betaal ik geen 73 euro p/m voor toch. denk aan overstappen heb van vrienden gehoord dat dat wel geruisloos is en goedkoper. hoop gedoe:(

13 Reacties

Reputatie 3
Hey @nietblij. Volgens mij is jouw accountnaam hier een weergave van je gevoel over onze diensten. Tijd om je welblij te maken!

Nu reageerde je in een topic dat specifiek gaat over een zoemend geluid in de Mediabox. Jouw situatie lijkt een stuk verder te gaan. Ik heb daarom een nieuw topic van je reactie gemaakt. Op deze manier zul je een stuk meer en betere reacties krijgen. Ik weet zeker dat we je ervaringen kunnen verbeteren.
Als je mij nu blij wil maken zal je t probleem moeten gaan oplossen, en niet mensen wegzetten als pinautomaten zoals jullie bel...personeel
Reputatie 3
Ik wil je zeker niet wegzetten, @nietblij.
In je profiel staat momenteel enkel je postcode en niet je huisnummer. Dus helaas kan ik je gegevens er niet bij pakken. Ik wil graag kijken wat er nu precies allemaal besproken en gedaan is, zodat we verder kunnen kijken.

Zou je mij een privébericht willen sturen met je huisnummer? Dan duik ik je gegevens in!

Ook hoor ik graag concreet wat de problemen zijn die je hebt met de Mediabox. Hoe lang spelen de zaken al, wat gebeurt er precies en wat is er zoal gedaan in de tussentijd?
Ik heb je een pb gestuurd, heb r net mijn oude decoder weer op gezet, nadat de xlbox weer 2x er automatisch mee stopt, dat doet ie wel, hoop op een snelle en goede oplossing anders zie ik geen andere oplossing dan naar KPN te gaan, want ik ga niet 300€+ uitgeven voor iets wat gewoon bijgeleverd dient te worden.
Reputatie 7
Badge +10
@nietblij

Even een tip die veel problemen oplost met Netflix, als deze situatie van toepassing is: de Mediabox XL mag niet met een netwerkkabel aan het modem verbonden zijn, dat geeft veel problemen.
De Mediabox XL heeft een eigen IP adres voor alle functies via de coax kabel.
Be rt schreef:

@nietblij

Even een tip die veel problemen oplost met Netflix, als deze situatie van toepassing is: de Mediabox XL mag niet met een netwerkkabel aan het modem verbonden zijn, dat geeft veel problemen.
De Mediabox XL heeft een eigen IP adres voor alle functies via de coax kabel.

Is ook niet, alles staat nog zo zoals de monteur 1 en 2 het achtergelaten hebben, hij laat gewoon de apps niet ook op het Netflix kanaal zelf gebeurd niks, en soms doet ie t wel heb r al wel 1 uur gebruik van gemaakt in 3 weken echt t geld wel waard, MAAR er is hoop ziggo heeft kontact gezocht met me en zouden vanalles op sturen, wat nog niet is gebeurd overigen lycke-ziggo-70051, en ze zouden alles oplossen, hopen maar.
Reputatie 7
Badge +10
@nietblij Als Ziggo moderators er mee bezig zijn, dan heb ik goede hoop, zij zijn zeer effectief.
Nou monteur 3 is weg maar nog steeds geen fatsoenlijke xl box, als r die al zijn, dit is box 2 geen tv ja ned. 1-2-3 thats it. Monteur doet r alles voor hoor maar ziggo dit is gewoon RUK
Reputatie 7
Badge +10
@nietblij

Heeft de monteur niet gemeld dat hij de Mediabox XL nog moet activeren en dat dat een half uur kan duren?
Ja natuurlijk wel heeft hier 3 uur gezeten, iedereen bij ziggo gebeld nog niks gewwooooonnnn zzoooo SLECHT
En van de ziggo moderator hoor je ook niks meer
Reputatie 7
Badge +10
@Mark Ziggo kan hier misschien even naar kijken.
Ik heb Lycke vandaag nog niet gezien.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics