Goedemiddag,
Ik heb zojuist meer dan 1.5uur aan de telefoon gezeten.
3x door verbonden en uiteindelijk werd p/o/? de verbinding verbroken toen ik iemand van de technische dienst al een half uur aan de lijn had.
*Mediabox Next maakt dermate ratelend geluid dat hij in de gehele kamer goed te horen is.
Dit is overduidelijk een ventilator die aanloopt of een kapot lager heeft.
Volgens Ziggo (alle 3 de personen die ik gesproken heb is dat een normaal geluid, apparaat wordt niet omgeruild en het probleem wordt waarschijnlijk via een software update opgelost).
WERKELIJK NOOIT GEHOORD DAT IEMAND MIDDELS EEN SOFTWARE UPDATE EEN RATELENDE VENTILATOR KAN OPLOSSEN!!!
Dan;
*CI module (huur € 2,- p/mnd) is niet werkend te krijgen, in 2 tv's geprobeerd).
Alles geinstalleerd met frequentie 164 (wat in beschrijving staat), met Frequentie 474 wat het volgens de technische dienst moet zijn.
Netwerk ID 5555.
Alle zenders lijken aanwezig te zijn, veel dubbel in “normaal” en in HD.
Maar bijvoorbeeld RTL4 HD en History HD blijft de TV melden dat dit een gecodeerd signaal is.
En dat ik niet de rechten heb deze te kijken terwijl ik dat wel heb, kan ze per slot van rekening wel op de Mediabox Next ontvangen.
Mij lijkt het alsof de kaart niet is geactiveerd, maar alle 3 de personen die ik bij Ziggo gesproken heb geven aan dat de kaart wel geactiveerd is.
Samen met de technische dienst alles op nieuw geinstalleerd, zenders laten zoeken etc. etc. nog steeds dezelfde melding “Gecodeerd signaal”.
En toen werd de verbinding verbroken.
Die man van de technische dienst krijg ik nooit meer te pakken natuurlijk.
Helemaal doodziek van!
Wat een prutserij! en niks opgelost!!!